خبرگزاری کار ایران

پولدارترین چهره‌های جوان دنیای سینما و موسیقی

ادل خواننده ۲۸ ساله انگلیسی عنوان پولدارترین سلبریتی زیر ۳۰ سال بریتانیا و تیلور سوییفت خواننده ۲۶ ساله آمریکایی عنوان پولدارترین سلبریتی زیر ۳۰ سال جهان را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرآنلاین، در فهرست منتشرشده از پولدارترین سلبریتی‌های زیر ۳۰ سال بریتانیا در مجله «هیت / Heat» ادل با ۹۲ میلیون پوند دارایی پولدارترین سلبریتی زیر ۳۰ سال لقب گرفت.

در رده دوم این فهرست دنیل رادکلیف بازیگر پیشین سری فیلم‌های «هری پاتر» دیده می‌شود. او که ۲۷ سال دارد با ۷۴ میلیون پوند دارایی در رده دوم ایستاده است.

اد شیران خواننده ۲۵ ساله بریتانیایی با ۴۵ میلیون پوند در رده سوم این فهرست قرار دارد و زیان مالیک خواننده ۲۳ ساله با ۳۸ میلیون پوند چهارمین فرد در این فهرست است.

رده پنجم فهرست هم به یک خواننده اختصاص دارد. هری استایلز خواننده ۲۲ ساله انگلیسی با ۳۷ میلیون پوند دارایی در این جایگاه ایستاده است. البته استایلز با بازی در فیلم «دانکرک» جدیدترین اثر سینمایی کریستوفر نولان به جمع بازیگران سینما هم پیوسته است.

اما واتسون بازیگر نقش هرمیون در سری فیلم‌های «هری پاتر» که ۲۶ سال دارد با ۳۵ میلیون پوند ثروت در رده ششم پولدارترین سلبریتی‌های زیر ۳۰ سال بریتانیا قرار گرفته است.

این ششمین سالی است که مجله «هیت» این فهرست را منتشر می‌کند. این مجله امسال علاوه بر سلبریتی‌های اهل بریتانیا فهرستی از پولدارترین سلبریتی‌های زیر ۳۰ سال جهان هم منتشر کرده است. در فهرست پولدارترین سلبریتی‌های زیر ۳۰ سال جهان تیلور سوییفت خواننده ۲۶ ساله آمریکایی با ۱۹۲ میلیون پوند ثروت در جایگاه نخست ایستاده است.

کد خبر : ۴۲۷۱۱۷