خبرگزاری کار ایران

کلاه قرمزی و پسرخاله نوروز 96 به تلویزیون می‌آیند

از سال 73 ایرج طهماسب به همراهی حمید جبلی به دو عروسک به نام‌های " کلاه قرمزی و پسرخاله " جان دادند و این دو عروسک دوست‌داشتنی تبدیل به یکی از خاطره‌انگیزترین عروسک‌های تاریخ تلویزیون و حتی سینمای ایران شدند. بچه‌های دو دهه با این دو عروسک خاطره بازی کردند و حالا این دو پسرخاله وارد دهه سوم زندگیشان شده‌اند..

به گزارش ایلنا به نقل از هنرآنلاین؛ کلاه قرمزی و پسرخاله با فیلمی به همین عنوان جان گرفتند و بعدها طهماسب و جبلی این خانواده را گسترده‌تر و وسیع‌تر کردند. امروز این دو عروسک، یک خانواده بزرگ دارند و در چند سال اخیر در ایام نوروز مهمان خانواده‌های ایرانی می‌شوند تا کامشان را دراین ایام شاد کنند.

کلاه قرمزی امروز تنها عروسک دوست داشتنی این مجموعه نیست، امروز آقای همساده، فامیل دور، عزیزم ببخشید، دختر همسایه، ببعی، جیگر، پسرعمه زا، گابی، بچه فامیل دور ، دیوی و گیگیلی همراه با این دو عروسک و آقای مجری به خانه‌ها می‌آیند و برای لحظاتی شما را به خاطرات دور و نزدیک پرتاب می‌کنند که هر کدامشان برای خود تبدیل به یک وزنه سنگین در این مجموعه شده‌اند که نبود هر یک دل مخاطبان بسیاری را به لرزه می‌اندازد.

حالا بعد از یک وقفه یکساله این مجموعه دوست داشتنی قرار است نوروز 96 مهمان خانه‌ها شوند.

طبق آنچه اعلام شده، گروه سازنده این مجموعه دوست داشتنی وارد مرحله پیش‌تولید شده‌اند تا یک مجموعه به یادماندنی دیگر را در نوروز 96 رقم بزنند.

کد خبر : ۴۲۹۰۰۱