خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداری مدیرعامل شرکت کاریابی در مرکز مشاوره

دو منشی زن یک شرکت کاریابی پرده از اقدامات شرم‌آور مدیرعامل فراری‌شان برداشتند.

به گزارش ایلنا، فردا نیوز نوشت: «حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از پلمب شرکت کلاهبرداری که در پوشش کاریابی از متقاضیان کار ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد دریافت می کرد، خبر داد و گفت: برابر اخبار و گزارش‌های مردمی مبنی بر این که شرکتی در یک موسسه مرکز مشاوره تحصیلی به ثبت‌نام مردم برای کار به دریافت وجه نقد اقدام می‌کرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات اولیه مشخص شد، دو منشی خانم از تعداد زیادی از خانم‌های خانه‌دار و آقایان که تعداد آنها ۱۵۰ نفر بود، مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقد دریافت کرده است. این افراد تقاضای پول نقد از متقاضیان کار می‌کردند و تاکید داشتند که واریزی در بانک‌ها انجام نشود. به افراد جویای کار وعده بسته‌بندی مواد غذایی و لوازم جانبی قلیان را می‌دادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حقی همچنین گفت: با حضور ماموران در محل، متصدی به همراه دو نفر منشی به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان جهت رسیدگی قضایی اعزام شدند که یک نفر از آنها اعلام کرد، متصدی شرکت از بنده برای همین کار مبلغ پنج میلیون ریال دریافت کرده است.

این مقام قضایی دراستان گلستان ادامه داد: مکان مرکز مشاوره تحصیلی که بابت این کار اجاره داده شده بود، در اجرای دستور مقام قضایی پلمب و متهم با قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون ریالی روانه زندان شد.

این شرکت یک دفتر هم در تهران دارد که کسی پاسخگوی تلفن آن نیست.»

کد خبر : ۴۲۹۴۴۹