خبرگزاری کار ایران

دوست دارم «مایکل مور» را خفه کنم!

تام هنکس هم درباره نتایج انتخابات آمریکا سخن گفت و یادآوری کرد که آمریکا پیش از این نیز با دوران‌های سخت روبه‌رو شده است.

به گزارش ایلنا؛ سینماپرس نوشت؛ بازیگر «پل جاسوس‌ها» که برای شرکت در مراسم بزرگداشت دوران کاری خود به موزه هنرهای مدرن نیویورک رفته بود، از فرصت پیش آمده برای صحبت درباره وضعیت این روزهای آمریکا استفاده کرد.

او در این باره گفت:‌ «همه چیز دوباره روبه‌راه خواهد شد. آمریکا در شرایط بدتر از این هم بوده است.» او در ادامه با اشاره به قانون اساسی این کشور گفت:‌ «این سند باز هم از ما محافظت خواهد کرد.»

هنکس که در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به شکل آشکار از هیلاری کلینتون حمایت کرده و ترامپ را یک «خودشیفته پرحرف» نامیده بود، در سخنان خود به اهمیت احترام به ایالات متحده اشاره کرد.

بازیگر «فارست گامپ» گفت: «شاید آهسته حرکت کنیم اما کشور بزرگی داریم و دلیل آن‌ نیز حرکت مداوم ما به سوی اتحادی کامل است. این سفری است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود. گاهی یک گام به جلو برمی‌داریم و گاهی یک گام به عقب بازمی‌گردیم. اما با این وجود هنوز هم به حرکت روبه‌ جلوی خود ادامه می‌دهیم.»

او در ادامه افزود: «ما یک هفته است که در حیرت آن‌ چه روی داد به سر می‌بریم، حرکت روبه جلوی خود را پی خواهیم گرفت. ما مجبور به این انتخابیم. اما به حرکتمان ادامه می‌دهیم. اگر بایستیم درباره ما چه می‌گویند؟‌»

تام هنکس در سخنان خود به پیشنهاد مایکل مور که او را گزینه‌ای مناسب برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات سال ۲۰۲۰ دانسته بود نیز پاسخ داد و به شوخی گفت دوست دارد او را خفه کند.

کد خبر : ۴۳۰۱۰۶