خبرگزاری کار ایران

قتل به دلیل علاقه به همسر سابق

یک مرد جوان به بهانه علاقه شدید به همسر سابق‌ خود، وی را با استفاده از سلاح گرم به قتل رساند و سپس با شلیک گلوله، خودکشی کرد.

به گزارش ایلنا، روزنامه شرق نوشت؛ سرهنگ رضا زارعی، رئیس‌پلیس آگاهی استان همدان، با ذکر اینکه این واقعه پنجشنبه هفته گذشته رخ داد، افزود: یک زوج جوان به خاطر بروز اختلاف در زندگی خود، اوایل سال جاری از یکدیگر جدا می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به علاقه‌ای که مرد به همسر خود داشته، بیماری فرزند را بهانه قرار داده و از همسر سابقش می‌خواهد برای رسیدگی به وضعیت فرزندشان، به منزل مراجعه کند.

وی اظهار کرد: علاقه شدید موجب طرح‌ریزی نقشه از سوی وی شد به‌گونه‌ای که تنها قصد او از دعوت همسرش به منزل، پایان‌دادن به زندگی مقتول بود.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: زن مقتول هر چند پس از حضور در منزل همسر سابق از نقشه وی مطلع می‌شود، ولی راهی برای گریز ندارد.

سرهنگ زارعی گفت: مرد، همسر سابق خود را با استفاده از سلاح گرم، به قتل می‌رساند و سپس با شلیک گلوله، به زندگی خود نیز پایان می‌دهد.

وی بیان کرد: خانواده مقتول که نگران عزیمت دخترشان به خانه همسر سابقش بودند، چند نوبت با دختر خود تماس می‌گیرند ولی پاسخ ندادن مقتول به تماس‌های تلفنی والدین، آنها را نگران می‌کند.

وی اضافه کرد: والدین مقتول در منزل قاتل واقع در شهرک فرهنگیان شهر همدان حاضر شده و مجبور به شکست در برای ورود به این خانه می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: والدین پس از مشاهده جسم خونین دختر و دامادشان، موضوع را به عوامل فوریت‌های پلیسی ١١٠ همدان اطلاع‌رسانی می‌کنند.

کد خبر : ۴۳۰۶۹۲