خبرگزاری کار ایران

نسخه دسکتاپ تلگرام با امکانات ویژه رسید

آیگرام یک اپلیکیشن برای موبایل است که می‌توانید با آن در دسته بندی‌های مختلفی گفتگوهای خود را مشاهده کنید.

به گزارش ایلنا به نقل از تابناک؛ آیگرام یک اپلیکیشن برای موبایل است که می‌توانید با آن در دسته بندی‌های مختلفی گفتگوهای خود را مشاهده کنید. این دسته بندی‌ها شامل جدید‌ترین گفتگو‌ها، مخاطبین، گروه‌ها، سوپرگروه‌ها، کانال‌ها، ربات‌ها و گفتگوهای مورد علاقه‌تان می‌شود که خودتان آن‌ها را تعیین می‌کنید. این قابلیت مطمئناً کمک شایانی به مرتب شدن قسمت گفتگوهای شما می‌کند.

علاوه بر این با فعال کردن حالت روح می‌توانید بدون آنکه وضعیت آفلاین شما به آنلاین تغییر کند وارد تلگرام شوید و پیام‌های ارسال شده از سوی مخاطبانتان را بدون آنکه متوجه شوند، بخوانید. در این حالت اگر پیامی را برای یکی از دوستان خود ارسال نمایید، وضعیت شما به صورت لحظه‌ای آنلاین شده و مجدداً آفلاین می‌شود.

اگر از ظاهر پیام رسان خود ناراضی هستید و می‌خواهید رنگ بندی آن را تغییر دهید، آیگرام این امکان را هم در اختیار شما می‌گذارد. علاوه براین شما می‌توانید از تم‌های آماده برنامه نیز براحتی استفاده کنید.

همچنین اگر شما ریپورت شده‌اید، براحتی می‌توانید در آیگرام درخواست رفع ریپورت دهید. مخفی کردن گفتگو‌ها از دیگر امکانات ویژه آیگرام می‌باشد.

یکی از قابلیت‌های آیگرام، فوروارد پیشرفته است. با این قابلیت دیگر نگران نباشید که پست را از کجا گرفتید! در آیگرام می‌توانید هر پستی را بدون اسم فرستنده بازنشر کنید و حتی قبل از ارسال آن را ویرایش کنید.

کد خبر : ۴۳۲۶۹۵