خبرگزاری کار ایران

مرگ راننده تاکسی به علت سقوط در کانال آب رشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان گفت: یک دستگاه خودرو تاکسی امروز (جمعه) در کانال آب واقع در جاده شهر صنعتی رشت، جنب ورودی اول سقوط کرد که بر اثر این اتفاق، راننده آنجان باخت.

به گزارش ایلنا به نقل از ایرنا؛ حمید محمدی افزود: با اعلام سقوط یک دستگاه تاکسی در کانال آب در ساعت ۱۱ و ۴۲ دقیقه، بلافاصله تیم تکنسین فوریت‌های پزشکی برای امدادرسانی به محل اعزام شد که راننده تاکسی فاقد علایم حیاتی بود ولی با CPR (احیای قلبی ریوی) به بیمارستان پورسینا رشت تحویل داده شد.

تقی برناتن سرپرست ایستگاه ۱۰ آتش نشانی رشت نیز در این باره به ایرنا گفت: یک دستگاه خودروی سواری پس از خارج شدن از جاده خاکی بطور واژگون به داخل کانال سقوط کرد و راننده ۳۵ ساله آن، بر اثر خفگی کشته شد.

وی با اشاره به شکستگی شیشه خودرو و احتمال سقوط راننده فوت شده به داخل کانال آب در هنگام انتقال خودرو افزود: با توجه به شدت و عمق آب، یک نفر از آتش نشانان مجهز به تجهیزات انفرادی شد و هنگام انتقال خودرو به بیرون کانال، از سقوط راننده جلوگیری کرد.

طلعت کاویانی مدیر رسانه‌ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: علیرغم تلاش‌های انجام شده، راننده تاکسی در بیمارستان فوت کرد.

کد خبر : ۴۳۳۸۹۶