خبرگزاری کار ایران

تماس‌گیرندگان تکراری کیهان برای حمله به دولت

خوانندگان کیهان برای حمله کردن به دولت ۲، ۳ بار به این روزنامه زنگ می‌زنند!

به گزارش ایلنا به نقل از انتخاب، روزنامه کیهان در ستونی که گویا تماس‌های تلفنی مخاطبانش را منتشر می‌کند، در شماره امروز خود همه موارد را به حمله به دولت اختصاص داد. نکته جالب شماره‌های تکراری تماس‌گیرندگان است!

- چرخش مدام ۱۸۰ درجه‌ای آقای رئیس‌جمهور از حمله به انقلابی‌گری تا تأکید بر ادامه انقلاب در زمان حاضر اگر نشانه سیاسی‌کاری نباشد ممکن است به عدم ثبات اندیشه تعبیر شود.

۷۹۷۷---۰۹۱۲

- سخنگوی دولت به گونه‌ای از ۲۳ میلیارد تومان حقوق‌های نجومی پرداخت شده به مدیران یاد می‌کند که گویا برای ایشان پول خرد است. با این پول می‌شد به هزاران جوان ایرانی وام ۱۰ میلیون تومانی پرداخت کرد تا تشکیل خانواده بدهند.

۷۹۷۷---۰۹۱۲

- نگرانی و بی‌قراری سخنگوی دولت در قضیه حقوق‌های نجومی مدیران قابل درک است؛ چرا که چاقو دسته خودش را نمی‌برد اما از طرف دیگر خدشه به اعتماد مردم هم آسیبی نیست که به این آسانی قابل ترمیم باشد.

۷۹۷۷---۰۹۱۲

- وقتی آمریکا بدعهدی اول را به اجرا درآورد و واکنشی از سوی مسئولان ایرانی ندید، برای تمدید ۱۰ ساله تحریم‌ها گستاخ شد و بزک‌کنندگان داخلی برجام به جای محکوم کردن آن، آن را امری طبیعی دانستند!

۳۷۸۳---۰۴۱

- آقای روحانی منشور حقوق شهروندی با اوضاع فسادهای مالی افشا شده و اختلاف حقوقی که مدیران با دیگر کارکنان دارند کاملاً در تناقض است! چگونه می‌شود در جامعه اختلاف طبقاتی شکل گیرد و از حقوق شهروندی و برابری دم زده شود!

۳۷۸۳---۰۴۱

کد خبر : ۴۴۰۳۵۷