خبرگزاری کار ایران

سقط جنین زن جوان پس از تصادف با سارقان

دو نفر از متهمان در روز دستگیری در حالیکه حالت عادی نداشتند، هنگام فرار از دست ماموران کلانتری قرچک،با خودرو یک شهروند زن برخورد کرده و موجب سقط جنین او شده اند.

سارقان مسلح سوپر مارکت‌های تهران پس از دستگیری جزئیات جدیدی از جرائم‌شان و سرقت از غرب تا جنوب شرق تهران را تشریح کردند.

به گزارش  ایلنا به نقل از میزان، در حالی که یک هفته از دستگیری سارقان مسلح سوپر مارکت‌های تهران می‌گذرد، جزئیات جدیدی از فعالیت‌های اعضای این باند فاش شد.

پنج عضو سابقه دار این باند پس از آشنایی با یکدیگر در شهرستان ورامین، تصمیم به سرقت از سوپر مارکت‌های تهران می‌گیرند.

اعضای این باند برای اینکه بتوانند نقشه خود را عملی کنند،ابتدا به عنوان مسافر سوار خودرو سمندی شده و در اتوبان قم، با تهدید اسلحه و چاقو راننده را از خودرو پیاده کرده و اقدام به سرقت خودرو کردند.

پنج عضو این باند که هربار نوبتی و سه‌نفری به سرقت می‌رفتند، برای اینکه شناسایی نشوند تنها دو روز از خودرو سمند سرقتی برای انجام جرائم‌شان استفاده کردند.

سه عضو خشن این باند تنها در یک روز برای رکورد زنی سرقت از غرب تهران شروع به سرقت سوپر مارکت‌ها کرده و پس از انجام چهار سرقت در غرب تهران، به سوپرمارکت‌های شرق تهران دستبرد زده و سپس از چند سوپر مارکت پاکدشت و اطراف آن سرقت کرده و بعد به مخفیگاه خود در ورامین بازگشتند.

این افراد در یک روز بیش از 9 سرقت انجام داده اند.

دو نفر از متهمان در روز دستگیری در حالیکه حالت عادی نداشتند، هنگام فرار از دست ماموران کلانتری قرچک،با خودرو یک شهروند زن برخورد کرده و موجب سقط جنین او شده اند.

در حال حاضر پرونده‌ای نیز به دلیل این تصادف و سقط جنین در قرچک ورامین بازگشایی شده است.

متهمان در جدید ترین اعترافاتشان به بیش از 18 سرقت از سوپر مارکت‌های کشور اعتراف کردند.

گفتنی است اتهام این افراد محاربه اعلام شده است.

کد خبر : ۴۴۳۵۴۳