خبرگزاری کار ایران

نجات زن ثروتمند از خانه وحشت معمای گم شدن فرزند پزشک سرشناس

پسرمیانسال این زن نیز از حدود چهار ماه قبل به طورعجیبی ناپدید شده است که احتمال می‌رود به دست گروگانگیران کشته شده باشد

به گزارش ایلنا، تماس تلفنی یک ناشناس، پلیس را به محل نگهداری همسرسابق پزشک ثروتمند رساند که ازحدود دوماه قبل به شکل مرموزی ناپدید شده بود. این درحالی است که پسرمیانسال این زن نیز از حدود چهار ماه قبل به طورعجیبی ناپدید شده است که احتمال می‌رود به دست گروگانگیران کشته شده باشد.

 نوشته روزنامه ایران، چند روزقبل مأموران پلیس مشهد درپی تماس تلفنی فرد ناشناسی راهی خانه متروکه‌ای شدند که اعلام شده بود زنی درآنجا زندانی شده است. مأموران پس ازدریافت دستورقضایی وارد خانه مورد نظرشده و در زیرزمین خانه متروکه قدیمی با پیکرنیمه جان زنی روبه‌روشدند.دقایقی بعد هم این زن با کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. زن نجات یافته پس از بهبود نسبی روی تخت بیمارستان به کارآگاهان گفت: «حدود دوماه قبل توسط افراد ناشناسی ربوده شدم وآنها مرا به این خانه متروکه منتقل کردند. در این مدت گروگانگیران دائم به من داروهای مسکن و آرامبخش می‌خوراندند.» و...

با افشای راز آدم ربایی، 4 متهم جوان درعملیات ضربتی پلیس جنایی مشهد بازداشت شدند. درادامه مشخص شد یکی از متهمان- شهرام- برادرزاده بلقیس-گروگان- است و یکی دیگر نیزمرد بنگاهداری بود که خانه‌اش را در اختیار شهرام ودوستانش قرار داده بود.

ازسوی دیگر «بلقیس» به کارآگاهان گفت که همسر سابق یکی از پزشکان معروف بوده که قبل ازطلاق اموال زیادی از شوهرش به وی رسیده است.

شهرام؛ وقتی در مقابل بازپرس جنایی ایستاد ضمن انکار ماجرای آدم‌ربایی گفت: «مدت‌هاست که از عمه سالخورده‌ام نگهداری می‌کنم. مدتی قبل که به خانه‌اش رفتم متوجه شدم آنجا بسیار بهم ریخته است. به همین خاطر تصمیم گرفتم عمه‌ام را به اینجا منتقل کنم تا به خانه‌اش سروسامانی بدهم. از طرفی چون در این مدت از عمه‌ام نگهداری کرده‌ام او به میل خودش و با امضای وکالتنامه بلاعزل تمام اموالش را به من بخشیده است!

همزمان با اظهارات متهم، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی دریافتند پسر بلقیس نیز خرداد امسال به طرز مرموزی ناپدید شده و پیرزن این موضوع را به پلیس گزارش کرده بود.

بدین ترتیب بازپرس کاظم میرزایی دستور جست و جو برای یافتن سرنخی از امیر را صادر کرد.اما در تحقیقات مشخص شد سند خودروی امیرنیز با وکالت بلاعزل، 28 دی امسال به نام شهرام شده است. بدین‌ترتیب احتمال قتل امیرقوت گرفت. سپس بازپرس جنایی دستور جست و جو با کمک سگ‌های جسد یاب در خانه ویلایی متروکه را صادرکرد تا شاید ردی ازجسد مرد گمشده به‌دست آید.

کد خبر : ۴۵۳۴۰۴