خبرگزاری کار ایران

وفادارترین فوتبالیست‌های جهان (عکس)

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۱۲۲

در شرایطی که در دنیای امروز فوتبال بازیکنان مدام باشگاه عوض می‌کنند کسانی پیدا می‌شوند که فقط به پیراهن یک باشگاه وفادارند.

به گزارش ایلنا، تعداد این بازیکنان خیلی کم است.

 

فرانچسکو توتی

کاپیتان و سمبل رم از سال 1992 بدون وقفه برای رمی‌ها بازی می‌کند. او وفادارترین بازیکنی است که اکنون در دنیای فوتبال به میدان می‌رود. او فرصت‌های خوبی برای پیوستن به تیم‌های بزرگی مثل رئال مادرید داشت تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کند اما هرگز حاضر نشد تن به پیشنهادات مختلف بدهد و به پیراهن رم وفادار باقی ماند.

جان تری

حتی رسوایی‌های اخلاقی متعدد باعث نشد تا جان تری از چلسی جدا شود. او 18 فصل است برای چلسی بازی می‌کند. تری که اکنون 37 سال دارد از سال 1998 برای چلسی بازی می‌کند هر چند در این میان یک فصل به طور قرضی برای ناتیگهام فارست بازی کرد.

نیکولاس سئوبه

در مقایسه با دیگر ستاره‌های حاضر در این فهرست سئوبه بازیکن گمنامی است. او 15 فصل است که در تیم کان فرانسه بازی می‌کند. سئوبه در این مدت فرصت این را داشت که به تیم‌هایی از لالیگا و یا بوندسلیگا بپیوندد اما حاضر به ترک کان نشد.

آندرس اینیستا

هافبک بازیساز بارسلونا از سال 2002 بدون وقفه برای این تیم بازی می‌کند. او اکنون یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال از لحاظ کسب جام و افتخار است. اینیستا می‌توانست به منچستریونایتد و چلسی برود اما هرگز بارسلونا را ترک نکرد. اینیستا اکنون 33 سال دارد.

رومن ویدنفلر

او تنها دروازه بان حاضر در فهرست بازیکنان وفاداری است که هنوز هم فوتبال بازی می‌کنند. این دروازه‌بان 37 ساله از سال 2002 بدون وقفه بازیکن تیم بورسیا دورتموند آلمان است تا یکی دیگر از وفادارترین بازیکنان لقب بگیرد.

وفادارترین فوتبالیست‌های جهان (عکس)

منبع: جام جم آنلاین
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز