خبرگزاری کار ایران

افشاگری رسانه‎ها درباره روابط ایوانکا و تیفانی ترامپ

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۱۳۸

«ایوانکا ترامپ» در دولت پدر و حتی در مبارزات پیش از انتخابات نیز نقش گسترده و تعیین کننده‌ای داشت در حالی که «تیفانی» خواهر ناتنی وی در اقدامات سیاسی پدر نقش کم‌رنگی را ایفا می‌کند.

ایوانکا در حالی از ارتباط خوب با خواهر ناتنی خود سخن می‌گوید که پیش از این گفته که با «مارلا ماپلس» مادر تیفانی ارتباط خوبی نداشته است.

ایوانکا درباره روابطش با خواهر ناتنی ۲۲ ساله‌اش می‌گوید: من رابطه بسیار خوبی با تیفانی دارم و واقعا او را دوست دارم.

افشاگری رسانه‎ها درباره روابط ایوانکا و تیفانی ترامپ

در حالی که ایوانکا درباره روابط خوب خود با خواهر ناتنی که اخیرا از دانشگاه «پنسیلوانیا» فارغ‌التحصیل شده سخن می‌گوید اما در مصاحبه‌های خود گفته که رابطه خوبی با مادر تیفانی ندارد.

ایوانکا در دوران مبارزات انتخاباتی ترامپ، تلاش‌هایی برای پیروزی وی در انتخابات انجام داده و سخنرانی‌هایی را در راستای تبلیغ برای ترامپ انجام داده‌ در حالی که تیفانی در مبارزات انتخاباتی ترامپ نقش بسیار کمرنگی داشته است.

این در حالی است که برخی از گزارش‌ها حاکی است که تیفانی در زندگی دونالد ترامپ با بی‌عدالتی‌های زیادی نیز مواجه بوده است اما مصاحبه‌هایی که از دوستان و اطرافیان وی گرفته شده نشان می‌دهد که ایوانکا بر روی وی تأثیر زیادی دارد و تیفانی از خواهر ناتنی خود تا حد زیاذی الگو برداری می‌کند.

از سویی دیگر ترامپ در رفتار خود با این دو نفر به گونه کاملا متفاوتی عمل می‌کند و در بسیاری از موارد مشاوره و صحبت‌های ایوانکا را مورد توجه قرار داده و انها را به کار می‌بندد اما تیفانی از این امتیاز برخوردار نیست.

برخی از رسانه‌ها به کمتر دیده شدن تیفانی در برنامه‌های پدر و قرار گرفتن وی در حاشیه، پرداخته و این امر نیز مانند بسیاری از مسائل دیگر باعث به وجود آمدن حاشیه برای دونالد ترامپ شده است.

به تعبیر برخی از رسانه‌های آمریکایی، تیفانی در زیر سایه دیگر برادران و خواهران خود در خانواده ترامپ به نوعی محو شده و برخی رسانه‌ها نیز نوشته‌اند با وجود اینکه تیفانی بیشتر عمر خود را در کنار پدر زندکی کرده اما رابطه خوبی با وی ندارد.

 منبع: میزان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز