خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس:

حضور بانوان بسیجی در ماموریت‌های امنیتی تهران/ تشدید ایست‌های بازرسی بسیج در ایام انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۲۱

فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس از تشدید ایست‌های بازرسی و گشت‌های اطلاعاتی بسیج در ایام انتخابات خبر داد و گفت: بسیج در انتخابات پیش رو برقراری امنیت انتخابات را از وظایف خود می‌داند.

سردار حسن حسن زاده به حضور پررنگ بسیجیان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مهمترین نکته در فضای مجازی این است که بسیجیان باید با استفاده از فضای مجازی تفکر انقلابی و بسیجی را در جامعه نشر دهند و جریان ساز باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس در پاسخ به سوالی در خصوص نقش بسیج در تامین امنیت شهر تهران اظهار داشت: پایتخت ایران اسلامی به دلایل مختلفی از قبیل جمعیت بالا، وسعت، تفاوت فرهنگ‌ها و وجود مراکز قدرت در آن بسیار حائز اهمیت است و لذا بحث برقراری امنیت این شهر جزء بحث‌های مهم کشور محسوب می‌شود.

سردار حسن حسن زاده افزود: بانوان بسیجی در بسیاری از ماموریت‌های امنیتی حضور دارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس تهران در پاسخ به سوال دیگری در خصوص استفاده از ظرفیت بسیج برای تامین امنیت انتخابات گفت: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی همواره دو دغدغه در انتخابات دارد که اول تمام تلاش خود را می‌کند تا مردم حضور حداکثری پای صندوق رای داشته باشند و دوم بحث تامین امنیت انتخابات که به امید خدا بسیج در انتخابات پیش رو نیز همین دو هدف را دنبال می‌کند.

سردار حسن زاده در پایان گفت: فعالیت‌های بسیج از جمله ایست‌های بازرسی، گشت‌های اطلاعاتی، گشت‌های محسوس و نامحسوس در ایام انتخابات با هدف برقراری و تامین امنیت تشدید می‌شود.

 منبع: بسیج پرس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز