خبرگزاری کار ایران

با مشارکت مردم پسماند دلواپسان کنار می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۷۴۵

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران گفت: باید از آقای شهردارسوال کرد که هزینه‌های گزاف انتخاباتی خود را چگونه تامین می‌کند.

به گزارش ایلنا،غلامرضا انصاری عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح دیگر در واکنش به اظهارات شهردار تهران در رابطه با اینکه هیچ گونه فعالیت اقتصادی حتی حلال انجام نمی‌دهد بیان کرد: شخصی که بیشترین هزینه‌های انتخاباتی را دارد باید به این سوال جواب دهد که هزینه‌های انتخاباتی او را چهار درصدی‌ها تامین می‌کنند یا 96 درصدی‌ها.
متاسفانه دروغ خصوصیت رفتاری برخی دلواپسان شده است و متاسفانه بخشی از مطالب و گفته‌های ایشان ایده‌ال‌های غیر واقعی یا خلاف واقعیت است.
 
انصاری در ادامه گفت: باید از شهردار تهران پرسید زمانی که مترو را تحویل گرفت 170کیلومتر ازخطوط مترو راه‌اندازی شده بود و او طی 12 سال 81 کیلومتر به خطوط مترو اضافه کرد یعنی حدود 7 کیلومتر در سال و این برخلاف مصوبه شهرداری است چرا که تسهیلاتی که برای افزودن خطوط مترو در نظر گرفته شده است باید سالیانه 30 کیلومتر به متروی تهران اضافه کند.
 
این عضو اصلاح طلب شورای شهر با اشاره به ادعای قالیباف مبنی بر تولید برق از زباله‌های شهری در کارخانه‌های وابسته به شهرداری تهران گفت: در تهران روزانه 8 هزار تن زباله تولید می‌شود و کارخانه ایشان تنها 4 هزار تن ظرفیت سالانه برای تبدیل زباله به برق دارد. این کارخانه تکنولوژی عقب افتاده‌ای دارد و برخلاف کشورهای دیگر که از طریق مدیریت شهری با بازیافت زباله درآمدزایی می‌کنند عمل کرده است. بسیاری از اظهارات شهردار تهران خلاف واقعیت است  و امیدواریم که مردم با مشارکت بالا با رای حداکثری خود پسمانده دلواسپان که در 12 سال اخیر با مدیریت نامناسب شهری مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کردند کنار بزنند و کارنامه این دلواپسان بسته شود که این هزینه‌ها را از کجا تامین می‌کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز