خبرگزاری کار ایران

آذر منصوری: مردم ایران نمی‌خواهند به عقب بازگردند

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۵۸۲

حضور جوانان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاصل عقلانیتی است که در سال 92 رقم خورد. مردم دوره اصلاحات را درک کرده‌اند و می‌دانند که در مسیر توسعه هستند و نمی‌خواهند که به عقب برگردند.

آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به گردهمایی سراسری جوانان و دانشجویان حامی حسن روحانی که در سالن حجاب برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم در بین جوانان و دانشجویان شور و حرارت و انگیزه بسیار جدی دیدم که نشانه و نماد غلبه عقلانیت بر فضای عمومی کشور ما است.

از اینکه بخش عمده‌ای از این جمعیت حاضر را رای اولی‌ها تشکیل می‌دادند ابراز خوشحالی کرد و گفت: پیشتر این تصور وجود داشت که این قشر از جامعه نسبت به تحولات کشور انگیزه لازم را نداشته باشند. اما نه؛ این جمعیت نشان داد که ما شاهد جنبش و خیزش جدی در میان جوانان هستیم.

منصوری در ادامه افزود: حضور جوانان و دانشجویان نشان داد که در طول این چهار سال آنقدر تحولات جدی در کشور رخ داده و این جوانان هم آن ر ا رصد کرده‌اند که اکنون شاهد حضور جدی آنها در عرصه سیاسی کشور هستیم. وی این حضور را ناشی از خواسته جوانان و دانشجویان کشور برای ادامه روند موجود دانستند.

آذر منصوری در ادامه با اشاره به تفاوت جامعه ایرانی با کشورهایی که روحیه ماجراجویی داشته و اوضاع آشوبی را تجربه کرده‌اند گفت: حضور جوانان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاصل عقلانیتی است که در سال 92 رقم خورد. مردم ایران آفت‌های پیش رو را درک کرده‌اند، دوره اصلاحات را درک کرده‌اند و می‌دانند که در مسیر توسعه هستند و نمی‌خواهند که به عقب برگردند.

او با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: این امیدواری ناشی از اطمینان از تلاش و جوشش بدنه جوان و دانشجو است. اما نباید فراموش کنیم که فرصت انتخابات تا 28 اردیبهشت است و این انرژی باید مصروف به حرکت درآوردن طبقات دیگر جامعه است. منصوری در عین حال تاکید کرد: نیاز به تحرک و حضور بیشتر جوانان و دانشجویان احساس می شود تا بتوانند تاثیر خود را در قشرهای مختلف جامعه داشته باشند.

منصوری با تاکید بر اینکه نگران موضوعی با عنوان تحریمی‌ها نیستیم، با اطمینان اعلام کرد: صدای تحریم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شنیده نمی‌شود. مردم ایران به خوبی از سرنوشت جوامع دیگر را خبردارند و از همه مهمتر دوران هشت ساله دولت قبل را فراموش نکرده‌اند. آنها نگرانی‌هایی از روی کار آمدن رویکرد ضد توسعه دارند بنابراین می‌توان گفت که صدای تحریم کمترین میزان را نسبت به انتخابات گذشته خواهد داشت که همین امر برگرفته از عقلانیت و پیشرفتی است که طی چهار سال استقرار دولت تدبیر و امید بدست آمده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز