خبرگزاری کار ایران

جزییات مرگ شاه مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۷۸

محمود طالبی معروف به شاه مازندران صبح امروز دوشنبه در زندان بابل درگذشت.

فرماندار بابل گفت: محمود طالبی ساعت حدود 2.5 بامداد صبح امروز دوشنبه به دستشویی زندان رفت و چون دیر کرد دوستانش پیگیر شدند.

محمد تقی عباسپور افزود: حال این فرد بهم خورده بود و دوستانش با مسئولان زندان تماس گرفته بودند و بعد از انتقال به بهداری زندان متی کلای بابل، با مرکز اورژانس 115 بابل تماس گرفته شد که بعد از معاینات اولیه به بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل منتقل شد.

وی اظهار داشت: اقدام کادر پزشکی برای احیای محمود طالبی ثمری نداشت و به گفته اورژانس 115 بابل وی بر اثر ایست قلبی درگذشت ولی نتیجه نهایی را باید پزشکی قانونی اعلام کند.

در همین راستا دکتر احمد محمدپور رییس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 بابل گفت: ساعت 2.36 دقیقه صبح امروز دوشنبه به مرکز اورژانس 115 بابل مبنی برعدم هوشیاری یک زندانی گزارش شد.

وی افزود: بعد از اعزام پایگاه دانشگاه علوم پزشکی بابل به محل مورد نظر، تکنسین‌های اورژانس 115 بابل پس از معاینات اولیه متوجه شدند زندانی محمود طالبی معروف به شاه مازندران دچار ایست قلبی تنفسی شده و فاقد علائم حیاتی است.

وی گفت: بلافاصله تکنسین اورژانس اقدام به سی پی آر و انتوباسیون برروی این فرد کردند که ثمری نداشت ولی با این حال طالبی به بیمارستان آیت الله روحانی بابل منتقل شد ولی تلاش کادر بیمارستان نیز ثمری نداشت و وی درگذشت.

محمود طالبی، زمستان سال 94 فیلمی از شرارت‌هایش را به همراه رجزخوانی علیه دیگر رقیبانش در فضای مجازی پخش کرد و در آن خود را 'شاه مازندران' لقب داده بود.

فیلم رجزخوانی‌های وی که پس از ربودن یکی از اوباش رقیبش از منطقه 'گتاب' بابل ضبط و بهمن ماه سال 94 در فضای مجازی پخش کرد، سبب رعب و وحشت در میان مردم شده بود.

وی چند روز بعد از انتشار این فیلم با دستور قضائی و تعقیب و مراقبت ماموران انتظامی در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرنوشت شاه خودخوانده مازندران از زمستان 94 به بعد یکی از سوژه‌های مورد توجه رسانه‌های زرد در کشور بود که او را در داستان‌های خود ساخته هم اعدام کردند و هم از زندان فراری دادند. خودکشی او هم داستان دیگری بود که در این رسانه‌ها پی گرفته شد.

محمود طالبی که در بازجویی‌ها و مصاحبه‌های اندکش با بعضی رسانه‌ها خود را کشتی گیر و صاحب دوبنده در حد تیم ملی معرفی کرد، متولد سال 62 بابل است.

بر اساس اعلام دادستانی بابل که پیش از این در رسانه‌ها منتشر شد، وی پیش از آخرین دستگیری در بهمن سال 94 دارای هفت فقره پرونده شرارت بود.

شاه خودخوانده مازندران از زمان دستگیری تا یک ماه پیش در سیستان و بلوچستان به صورت تبعیدی در زندان بود.

حکم اولیه وی 6 سال زندان بر اساس شکایت شاکی خصوصی بود که بر اساس اعلام دادستانی بابل به خبرگزاری میزان با رضایت شاکی یک ماه پیش از زندان آزاد شد.

حکمی که دهه اول اردیبهشت ماه جاری برای طالبی صادر شده، مربوط به شرارت و پخش فیلم آن در فضای مجازی است که به 13 سال حبس محکوم شده بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز