خبرگزاری کار ایران

گزینه جدید اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۳۷۲

اینستاگرام گزینه «حذف» را به طور موقتی به تعویق انداخته و آن را با بایگانی جایگزین کرده است.

هنگامی که علاقه‌مندان شبکه اجتماعی اینستاگرام‌، لایک‌های کافی دریافت نمی‌دارند یا فکر می‌کنند پست‌های آنها خسته‌کننده شده‌اند، برخی اوقات آنها را پاک می‌کنند.

اما شاید بعداً پشیمان شوند که البته اینستاگرام را از محتوای قابل پول‌سازی محروم می‌سازد و تاریخچه پست‌های کاربران هم نابود می‌شود.

اینستاگرام سرگرم عرضه یک ویژگی جدید با نام بایگانی یا archive است که به کاربران این امکان را می‌دهد هرکدام از پست‌هایشان را از دیگران پنهان کنند؛ اما می‌توانند آنها را به صورت خصوصی نگاه کنند یا آنها را بازگردانی نمایند.

افزون بر این، یکی از سخنگویان اینستاگرام می‌گوید: «ما همیشه سرگرم آزمایش راه‌های جدید برای بهبود بخشیدن به تجربه کاربری اینستاگرام هستیم.»

او همچنین اشاره می‌کند که گزینه بایگانی یک فضای خصوصی برای تماشای شخصی پست‌های قدیمی را فراهم می‌سازد.

برای استفاده از گزینه بایگانی، باید روی یکی از پست‌های خود، گزینه سه نقطه (...) را لمس و سپس گزینه بایگانی (archive) را انتخاب کنید.

سپس روی پروفایل، در قسمت بالا سمت راست، آیکون ساعت دایروی مشاهده می‌شود که از طریق آن می‌توانید به بایگانی دسترسی پیدا کنید و در آنجا می‌توانید قابلیت دید آنها را طوری تنظیم کنید تا کسانی که پروفایل شما را تماشا می‌کنند، بتوانند پست‌های‌تان را مشاهده نمایند.

گفتنی است این ویژگی بار دیگر بر مسئله‌ای تأکید دارد که اینستاگرام سال گذشته خود را با آن روبرو دید: مردم فکر می‌کنند اینستاگرام تنها برای نقاط مشخصی از زندگی آنها کاربرد دارد.

بدین ترتیب، اینستاگرام برای افزودن گزینه به اشتراک‌گذاری لحظات مهم ولی زودگذر، استوریز را از اسنپ‌چت کپی کرد. اما حذف کردن پست‌های اینستاگرام، همیشه یک خیابان یکطرفه بوده است.

گفته می‌شود این شرکت در طی ماه‌های آتی، دسترس‌پذیری گزینه بایگانی را گسترش خواهد داد.

 منبع: ایتنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز