خبرگزاری کار ایران

قتل هولناک مسئول حراست با خوراندن اسید

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۷۶۶

۲ مرد با ربودن مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند، به زور به او اسید خوراندند و وی را به قتل رساندند.

به گزارش همشهری، این حادثه روز دوشنبه رخ داد. آن‌روز بهروز شهرکی، مسئول حراست شبکه بهداشت هیرمند در استان سیستان و بلوچستان از خانه‌‌اش خارج شد تا به بیمارستان برود اما در بین راه 2مرد به او حمله کردند و با تهدید وی را سوار خودروی خود کرده و به راه افتادند.

پس از آن دیگر کسی از وی خبر نداشت تا اینکه چند ساعت بعد پیکر نیمه‌جان او در انتهای خیابان آیت‌الله بختیاری شهر زابل پیدا شد.

با گزارش ماجرا به اورژانس، این مرد به سرعت به بیمارستان منتقل شد و زمانی که تحت درمان قرار گرفت، درحالی‌که به سختی می‌توانست حرف بزند گفت که 2نفر او را ربوده و با انتقال به مکان خلوت به زور به وی اسید خورانده‌اند.

با مشخص شدن این موضوع، مرد مصدوم به‌دلیل وخامت حالش در بخش آی‌سی‌یو بستری و تلاش برای نجات جان او شروع شد اما شدت جراحات وارده به ریه به حدی بود که وی روز گذشته روی تخت بیمارستان جان باخت.

 به‌گفته محمدسرگزی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل، با توجه به اظهارات مقتول پیش از مرگ، تحقیقات برای شناسایی عوامل این حادثه ادامه دارد.

در همین حال، عبادتی یکی از همکاران مقتول در گفت‌وگو با همشهری گفت: آنطور که از خانه مقتول شنیدم، او بعدازظهر دوشنبه از خانه‌اش خارج شده و گفته بود که می‌خواهد به اورژانس برود و فشارش را بگیرد. پس از آن بوده که توسط عاملان جنایت ربوده شده و این اتفاق رخ داده است.

به گفته وی، مقتول فردی مذهبی، آرام و کاملا خوشرو بود که همیشه در محل کار تلاش می‌کرد با بقیه رفتار خوبی داشته باشد و همه را به آرامش دعوت می‌کرد و هیچکس از او بدی ندیده بود و این حادثه باعث شد که همه ما عزادار شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز