خبرگزاری کار ایران

غرویان به دولت‌مردان: مدام درگیر پاسخ به نق‌زدن‌ها نباشید

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۶۳۷

یک استاد حوزه و دانشگاه بر این عقیده است که روحانی با رای اکثریت قاطع مردم انتخاب شده است و تخریب دولت و او هیچ اثر مثبتی ندارد.

محسن غرویان با اشاره به بداخلاقی و تخریب های که پس از انتخاب حسن روحانی علیه وی وجود دارد، گفت: الحمدالله انتخابات به خیر و خوشی برگزار شد و مقام معظم رهبری و شورای نگهبان هم آن را تایید کردند و خوشبختانه همه مراحل قانونی هم در این انتخابات طی شد.خود تخریب گران به خوبی می‌دانند مسائلی که بعد از انتخابات در جهت تخریب دولت عنوان می‌کنند اثر و فایده ای ندارد و فقط خودشان را در نزد ملت تخریب می‌کنند.

وی با بیان اینکه تخریب دولت کار بیهوده‌ای است، خاطرنشان کرد: این تخریب‌ها هیچ فایده‌ای ندارد جز اینکه بخواهند مردم، دولت و کابینه را به یک سری مسائل درگیری ذهنی مشغول کنند که البته دولت‌مردان هم باید توجه داشته باشند که به این بهانه گیری‌ها توجهی نکنند و به سمت اجرای وعده‌هایشان حرکت کنند.

غرویان با اشاره به اینکه در انتخابات هم فضای کشور به سمت دوقطبی رفته بود، خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات گروهی که در اقلیت بودند باید به فکر مصالح کلی و کلان کشور باشند و نباید به این درگیری و تخریب‌ها ادامه بدهند! حتی مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) بیانات بسیاری در این خصوص دارند که انتخابات صحنه رقابت است اما پس از آن باید رفاقت جایگزین آن شود و دو قطبی کردن کشور اصلا به صلاح نیست. از نظر فقهی هم ایجاد تفرقه در میان مردم حرام و بین شرعی است.

این فعال سیاسی ادامه داد: برخی از صحبت‌های که علیه دولت مطرح می‌شود صحبت‌های کودکانه‌ای است که از سوی افراد کم عقل عنوان می‎شود و معتقدم قابل اعتنا نیست. اکنون وظیفه شرعی همه جامعه تبعیت از شورای نگهبان است که صحت انتخابات را تایید کرده است.حال اگر تخلفاتی هم صورت گرفته، کم و بیش طبیعی است و در حدی نبود که در نتیجه نهایی انتخابات تاثیر بگذارد. این مباحث و تخریب‌ها چند روز آینده امیدواریم تمام شود زیرا رئیس جمهور مورد تنفیذ مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به لحن صحبت با منتخب مردم مبنی بر اینکه "شما چه کاره‌اید" گفت: در این خصوص توصیه می‌کنم همه نامه علی مطهری به رئیس قوه قضاییه را مطالعه کنند!.

غرویان با بیان اینکه دولت باید با اطمینان مسیر خود را ادامه بدهد، تصریح کرد: دولت می‌داند ملت پشتیبان اوست و رای اکثریت قاطع به روحانی هم تایید کننده همین موضوع است.دولت باید در 4 سال آینده به سمت توسعه کشور و اجرایی کردن برنامه‌هایش پیش برود.ایجاد اشتغال و گسترش مسالمت آمیز روابط سیاسی و اقتصادی را شاید بتوان مهمترین برنامه دولت دانست. معتقدم دولت باید درگیر برنامه‌هایش باشد نه اینکه مدام در مقام پاسخگویی به این "نق" زدن‌ها!

منبع: نامه نیوز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز