خبرگزاری کار ایران

توصیه سیاسی وزیر احمدی‌نژاد به روحانی / نبودن احمدی‌نژاد در مجمع بهتر از بودنش است

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۲۵

وزیر دولت احمدی نژاد معتقد است که روحانی با درایت و هوشمندی که دارد اجازه نخواهد داد بحث سهم خواهی از دولت دوازدهم مطرح شود.

پرویز کاظمی،‌ وزیر دولت احمدی نژاد  با اشاره به شرایط سیاسی کشور بعد از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: تصور می‌کنم در این خصوص باید چند نکته را مد نظر قرار داد، در انتخاباتی که اخیرا برگزار شد مشارکت بی‌سابقه مردم را شاهد بودیم که باید این موضوع را ارجح دهیم و برای رفع نیازهای مردم تلاش کنیم. آقای روحانی در این دوره با افزایش آرا نسبت به دور اول روبه رو بود که نشان دهنده این است که مردم با تمام مشکلاتی که دارند بازهم روحانی را انتخاب و به او اعتماد کردند.

وی ادامه داد:‌ شرایط برای مدیران و وزرای که قرار است وارد سیستم شوند مهیا است و با تلاش بیشتر می‌توان مشکلات موجود را حل کرد. بخش دوم بحث وحدت ملی است؛ مردم حضور گسترده‌ای در انتخابات داشتند و رای بالایی را هم به روحانی دادند، معتقدم اکنون شرایطی فراهم شده که به عبارتی روحانی عبایش را باز کند و در زیر عبایش بتواند گروه‌های مختلف با عقاید متفاوت را جمع کند و به سمت هدف تعیین شده حرکت کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه بسیاری از مردم جامعه زیر خط فقر قرار دارند،‌تصریح کرد: مشکلات و فقر قطعا شایسته مردم ما نیست؛‌ بنابراین اگر یک وحدت و آشتی ملی ایجاد کنیم،‌ روحانی می‌تواند به پشتوانه وحدت و حمایتی که دارد موانع و مشکلات را حل و فصل کند. حمایت افرادی مانند آقای سیدمحمدخاتمی و آقای ناطق نوری که مقبولیت بالایی در میان سایر گروه‌ها دارد،‌ می‌تواند در این زمینه راه‌گشا باشد. اکنون زمان رفاقت و دوستی است نه صف‌بندی سیاسی و جناحی !

کاظمی به آسیب زننده بودن سهم خواهی‌ها از دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت:با توجه به درایتی که آقای روحانی دارند معتقدم این موضوع در دولت دوازدهم جایی نخواهد داشت.مردم به روحانی رای دادند و خود ایشان هم باید یک کابینه قابل قبول و به دور از سهم خواهی‌ها تشکیل دهد؛‌ همانطور که گفتم آقای روحانی می‌تواند زیر عبای خود شعار وحدت را عنوان کند. معتقدم مدیران بسیاری وجود دارند که فارغ از جناح بندی‌ها افراد خدوم و شایسته ای هستند که می‌توانند به دولت آینده کمک کنند. مطمئنم با درایت و هوشمندی رئیس جمهور و همکاری مجلس مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

این فعال سیاسی با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون کنار گذاشتن محمود احمدی نژاد مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سوالی که مطرح می‌شود این است که افرادی که در مجمع حضور دارند چقدر موثر هستند؟اگر تاثیری ندارد پس قطعا نبودشان بهتر از بودنشان است.احمدی نژاد زمانی که رئیس جمهور بود در مجمع حضور پیدا نمیکرد! معتقدم اکنون شاید نبودش بهتر از بودنش در مجمع باشد که این موضوع را باید مقام معظم رهبری تعیین کنند.

منبع: نامه نیوز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز