خبرگزاری کار ایران

معادله دیوانه‌وار رونالدو؛ دوناروما راهی یووه می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۲۲۷

اگر رونالدو واقعا قصد ترک رئال مادرید را داشته باشد، اتفاقات جالبی در بازار نقل و انتقالات تابستانی در انتظار فوتبالدوستان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است پیشنهاد 210 میلیون یورویی یونایتد برای موراتا و رونالدو، دوناروما را راهی یوونتوس خواهد کرد.

به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقات روزهای اخیر، تابستان شلوغ و جذابی در انتظار اهالی فوتبال باشد. کریستیانو رونالدو به علت مشکلات مالیاتی سودای جدایی در سر دارد و دونارومای جوان نیز علاقه‌ای ندارد قرارداد را با میلان تمدید کرده و در رختکن روسونری باقی بماند.

نشریه ایتالیایی "توتو اسپورت" فاش کرد که سران یونایتد پیشنهادی 210 میلیون یورویی به اضافه داوید دخیا را برای جذب رونالدو و آلوارو موراتا تقدیم کادر مدیریتی رئال کرده‌اند و بدین ترتیب و با مهاجرت دخیا به برنابئو، دیگر احتمال انتقال دوناروما به رئال وجود نخواهد داشت.

بدین ترتیب و با توجه به عدم احتمال ادامه دوران حضور دوناروما در میلان، این سنگربان جوان تنها یوونتوس را به عنوان مشتری جدی خود می‌بیند و می‌تواند به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت داده تا به زودی به عنوان جانشین جان لوییجی بوفون، سنگربان افسانه‌ای یووه در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

البته تمامی این شایعات منوط به روشن شدن تکلیف کریستیانو رونالدو و آینده او در برنابئو خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز