خبرگزاری کار ایران

جنجال بزرگ فوتبالیستی که بدهی کلانی به بار آورد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۵۲

کاری که این فوتبالیست انجام داده کمتر از کلاهبرداری نیست. هفته گذشته بود که اخبار متعددی درباره این فوتبالیست شنیدیم اما اکنون این جنجال‌ها هنوز ادامه دارد. او مبلغ کلانی بر سر ساخت‌و ساز یک مجتمع مسکونی بدهکار است اما خود را از دسترس خارج کرده است.

خبرورزشی نیز اکنون زوایای جدیدی از این ماجرا را روایت می‌کند: یکی از فوتبالیست‌های نسبتا معروف کشورمان که چند سالی است از دنیای فوتبال خداحافظی کرده مدتی است در دسترس نیست.

گفته می‌شود او شراکتی از باب ساختن یک مجتمع 20 واحدی داشته اما سر قول و قرارهایش نبوده و خود را از دسترس خارج کرده است. البته طرف مستقیم طلبکاران جناب فوتبالیست، خودش نیست بلکه یکی از دوستانش هست که آن بنده خدا گیر است و متقاضیان و طلبکاران او را مورد بازخواست قرار می‌دهند. آقای فوتبالیست هم که مدام به این دوستش قول رساندن پول می‌داد الان چند ماهی است نتوانسته به قولش عمل کند و این مجتمع نیمه کاره مانده است. البته کار هنوز به شکایت و دادگاه نرسیده و نزدیکان جناب فوتبالیست (و-م) در تلاشند این موضوع را هرجور شده فیصله دهند. فوتبالیست مورد اشاره در دوران بازیگری حاشیه‌های جالبی نیز ایجاد کرده بود که چند بار در نود بدان پرداخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز