خبرگزاری کار ایران

شماره جدید ماهنامه سپیده دانایی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۹۲۸

شماره جدید ماهنامه سپیده دانایی با گزارش میزگردی درباره «گفت‌وگو» با حضور دکتر هادی خانیکی، دکتر محمود گلزاری و دکتر فرید براتی‌سده منتشر شد.

این میزگرد با بررسی ابعاد مختلف ماهیت گفت‌وگو در حوزه روان‌شناسی اجتماعی به موضوع امکان یا امتناع گفت‌وگو در جامعه و خانواده ایرانی پرداخته است. همچنین  در این شماره گفت‌وگویی با دکتر پیاسسکی محقق و استاد علوم انسانی در زمینه هدایت و دست‌کاری رفتار انسان منتشر شده است.

در این شماره شخصیت ولادیمیرپوتین در حوزه روان‌شناسی سیاسی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. بررسی پدیده خیانت و ازدواج سفید از دیگر مواردی است که بخش روان‌شناسی خانواده سپیده دانایی به آن پرداخته است.

یکی دیگر از موارد شماره ۱۰۵و۱۰۶ ماهنامه سپیده دانایی انتشار گفت‌وگو با پروفسور میهای چیک‌سنت میهای محقق پیشتاز و برجسته جهانی و  مغز روان‌شناسی مثبت‌گرا است.

پرونده جامع  روان‌شناسی مثبت‌گرای این شماره به غرقگی (flow) اختصاص دارد .غرقگی یا تجربه بهینه، تجربه روانی مثبتی است که در آن فرد خود را به دست فراموشی می‌سپارد و این فراموشی همراه با لذت و سرخوشی است.

و در بخش هنر این شماره می‌توانید تحلیل روان‌شناختی فیلم«برادرم خسرو» را بخوانید.

ماهنامه نظری تحلیلی سپیده دانایی به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی دکتر محمود گلزاری روان‌شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در حوزه‌های دانش روان‌شناسی، روان‌شناسی سیاسی، اجتماعی، ورزش، دین، مثبت، خانواده و هنر فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز