خبرگزاری کار ایران

رمزگشایی از پشت پرده تخریب علی ربیعی

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۸۴۶

کسانی که دردولت یازدهم نتوانسته بودندبرشرکت شستا و اموالش دست بیاندازند،دراستانه معرفی کابینه دوازدهم برای تخریب علی ربیعی دست بکارشده اند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اقتصاد ایران، چندروزی است که چندکانال تلگرامی مرتبط با بیگانگان وصهیونیست هابه همراه یکی دو پایگاه خبری وابسته به کانون های ثروت وقدرت که همواره باانتشاراخبارجهت دارومشوش کننده اقدام به اخاذی وباجگیری می کننددریک اقدام هماهنگ با انتشار اخبار وتحلیل‌های کذب تلاش می‌کنند تا ذهنیت افکار عمومی و نمایندگان مجلس را مهندسی کنند که ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد لازم را بدست نیاورد.

متاسفانه این رسانه‌ها از سوی افرادی در پیرامون رییس جمهور دستور می‌گیرند که در ابتدای دولت دوازدهم با وجود ربیعی نتوانستند بر اموال بی‌حد و حصر شرکت شستا دست پیداکنند و آنجا را به حیاط خلوت خودتبدیل نمایند.

به اخبار واصله افرادی همچون"م،ف"/"م،ب"و ... بعنوان آتش بیاران معرکه وارد گود شده‌اند و عملیات روانی تخریب ربیعی را مدیریت می کنند.

نکته مهم این است که دو نفر از افراد فوق طی سال‌های گذسته بدلایل مسائل امنیتی و دیگر تخلفات در مراجع قضایی محکوم و به زندان رفته‌اند ولی پس از آزادی مجددا با پشتگرمی افرادی که می‌خواهند بر اموال شستا چنگ بیاندازند قصد اخاذی مجدد دارند.

بنابه این گزارش پس ازمشخص شدن انتخاب دوباره ربیعی برای وزارت تعاون و درخواست ربیعی از رییس جمهور برای معرفی مهندس نعمت زاده به عنوان مدیرعامل جدید شستا وپذیرش روحانی از این درخواست، این افراد که ازتصدی مجدد خود و یارانشان بر شستا نا امید شده‌اند، عملیات تخریب رسانه‌ای خود را آغازکردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز