خبرگزاری کار ایران

یک بازیکن جوان باعث طغیان علی کریمی شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۵۱۴

چند روزی است که دیگر علی کریمی به تمرینات نفت نمی‌رود و چند روزی است که دوباره حمید درخشان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است.

کریمی با یک پیامک از نفت رفت، پیامکی که در آن به مالک باشگاه گفته بود به دنبال جانشین برای او باشند و مالک نفت نیز با استناد به همین پیامک یکی از جنجالی‌ترین تصمیمات این فصل لیگ برتر فوتبال ایران را گرفت. اما این همه ماجرا نیست.

چیزی که نخستین طغیان علی کریمی را در نفت رقم زد به یک بازیکن جوان برمی‌گردد.

ماجرا از این قرار است که یکی از بازیکنان تیم جوانان آکادمی نفت بدون مجوز مدیر این آکادمی سر از تمرینات تیم بزرگسالان در می‌آورد.

ناصر فریادشیران مدیر آکادمی نفت به محض اطلاع از این موضوع که بدون اجازه وی بوده به سرعت این بازیکن را به تیم جوانان برمی‌گرداند.

این موضوع خشم علی کریمی را رقم می زند، او به سرعت با مالک باشگاه تماس می‌گیرد تا جهانیان مالک باشگاه نیز حکم به اخراج فریادشیران بدهد.

اما مدیرآکادمی نفتی‌ها به سرعت نزد جهانیان می‌رود و ماجرای انتقال بدون مجوز بازیکن تیم جوانان به بزرگسالان را شرح می‌دهد تا دوباره حکم مدیریت وی ابلاغ شود، چیزی که به شدت خشم علی کریمی را به وجود می‌آورد و در ادامه باعث ارسال آن پیامک و باقی ماجرا می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز