خبرگزاری کار ایران

پسری که ادعا می‌کند پیش از تولد در مریخ زندگی کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۴۲۸

یک پسر «نابغه» روسی ادعا می‌کند قبلا در کره مریخ زندگی کرده و پدر و مادرش حرف‌هایش را باور می‌کنند.

مورد بسیار خاص «بوریسکا کیپریانوویچ» که در حال حاضر ۲۰ ساله است، موجب نگرانی و وحشت بسیاری از کارشناسان شده است.

وی نخستین بار در سال ۲۰۰۸ میلادی مورد توجه نظریه‌پردازان توطئه و معتقدان به دوران جدید قرار گرفت و مستندی با عنوان: «بوریسکا: پسر نیلی از مریخ» در رابطه با زندگی و ادعاهایش ساخته شد.

این پسر از کودکی مدام از زندگی قبلی خود در سیاره مریخ سخن می‌گفته و همچنان بر این ادعا اصرار دارد.

بوریسکا اعتقاد دارد که قبل از تولد دوباره در این دنیا، در تمدن پیشرفته مریخی‌ها ساکن بوده است. اما سرزمین آنها در نتیجه جنگ و فجایع هسته‌ای از هم پاشیده و به طور کامل نابود شده است.

به گفته او، مردم مریخ دو متر قد داشته‌اند و به جای اکسیژن با دی اکسید کربن تنفس می‌کردند. این مرد جوان ادعا می‌کند که در زندگی قبلی خود خلبان بوده و در سال ۱۹۹۶ به کره زمین سفر کرده و دوباره به شکل انسانی در زمین متولد شده است.

به گفته او بشر باید از رازهای بی‌شماری در مورد زندگی خود پرده‌گشایی کند که کلید بیشتر آنها در دل مجسمه بزرگ ابوالهول در مصر است.

وی می‌گوید وقتی این مجسمه گشوده شود، زندگی بشر به طور کلی تغییر خواهد کرد.

به گفته وی، درب گشایش ابوالهول جایی در پشت گوش‌های او نهفته است که او نمی‌تواند مکان دقیق آن را به درستی به یاد بیاورد.

در این رابطه باید اشاره کنیم که موضوع این ادعاهای عجیب و باورنکردنی، با بحث و مشاجره‌های بی‌پایانی در وب سایت نظریه‌پردازان توطئه داغ است.

بوریسکا برای اثبات ادعا خود گفته که او از هم‌سن‌های خود بسیار باهوش‌تر است و از ۱۸ ماهگی قادر به نوشتن، خواندن و حرف زدن بوده است.

نخستین باری که او در کشو روسیه مشهور شد، در سن ۷ سالگی بود که برای نخستین بار در مورد زندگی پیشین خود در مریخ ادعاهایی را مطرح کرد.

منبع خبر: اقتصاد نیوز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز