خبرگزاری کار ایران

علت عذرخواهی مسی از یک فوتبالیست

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۶۹۱

کاپیتان تیم ملی آرژانتین بابت اتفاقی که در سفر اخیرش به روسیه رخ داد از یکی از هموطنانش عذرخواهی کرد.

لیونل مسی از هموطن خود سباستین دریوسی که در تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ بازی می‌کند، عذرخواهی کرد.

مسی و دیگر اعضای تیم ملی آرژانتین برای برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل میزبان جام جهانی 2018 به روسیه سفر کرده‌اند و در هتلی در مسکو مستقر شده‌اند. در همین هتل بود که دریوسی از مسی خواست که با او عکس سلفی بگیرد و مسی هم او را در ابتدا نشناخته بود، استقبال چند گرمی انجام نداد اما کمی بعد که متوجه قضیه شد از هموطن خود عذرخواهی کرد.

مسی گفت: من احساس بدی دارم چون دریوسی را نشناختم. من او را می‌شناسم اما متوجه نشدم آن کسی که می‌خواست با من عکس بگیرم خود او بوده است. زمانی که از من خواست عکس بگیرم، فکر کردم که یکی از کسانی است که همیشه منتظرند در کنار من یک عکس داشته باشند به همین دلیل وقتی فهمیدم که او بوده، عذرخواهی کردم.

ستاره خط حمله بارسلونا زمانی عذرخواهی کرد که دید دریوسی عکسش در کنار کاپیتان آلبی‌سلسته را در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام آپلود کرده است. او برای دریوسی یک پیام فرستاد و از او عذرخواهی کرد.

مسی با اعتراف به اینکه اخیراً هم با دریوسی ملاقات داشته است، ادامه داد: زمانی که او را در لابی هتل دیدم، فکرم درگیر موضوعی بود که باعث شد او را نشناسم.

دریوسی ماه جولای سال گذشته با قراردادی 15 میلیون یورویی از ریورپلاته به زنیت پت پترزبورگ پیوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز