خبرگزاری کار ایران

نامزدی نوه ملکه بریتانیا با بازیگر آمریکایی/عکس

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۵۸۰

رسانه‌های بریتانیا امروز جمعه خبر نامزدی نوه ملکه بریتانیا با یک مدل آمریکایی را منتشر کردند.

پرنس هری، نوه ملکه بریتانیا رسما با «مگان مارکل» بازیگر و مدل آمریکایی، نامزد کرد. کاخ سلطنتی بریتانیا با اعلام این خبر گفت مراسم ازدواج آنها بهار سال آینده برگزار می‌شود.

کاخ سلطنتی بریتانیا همچنین در بیانیه خود اعلام کرده است که این دو پس از ازدواج زندگی خود را در کاخ کنزینگتون در لندن آغاز خواهند کرد.

خبر نامزدی رسمی پرنس هری و مگان مارکل ماه‌ها پس از آن اعلام شد که شایعات زیادی درباره احتمال ازدواج آنها با یکدیگر به گوش می‌رسید.

پرنس هری، 33 ساله، و مگان مارکل، 36 ساله، برای اولین بار در ژوئیه 2016 در لندن با یکدیگر ملاقات کردند.

با وجود اعلام خبر نامزدی رسمی پرنس هری با مدل آمریکایی، او باید برای ازدواج اجازه رسمی مادربزرگ خود ملکه الیزابت دوم را کسب کند.

طبق گزارش رسانه‌ها، مگان مارکل متولد لس‌آنجلس است و پیش از این یکبار در سال 2011 ازدواج کرده است.

پرنس هری در حال حاضر در صف جانشینی ملکه و رسیدن به تخت و تاج پادشاهی بریتانیا، نفر پنجم است اما بهار آینده که فرزند جدید برادرش پرنس ویلیام به دنیا بیاید، نفر ششم می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز