خبرگزاری کار ایران

توصیف مسی و رونالدو از منظر سرمربی اسبق رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۸۹۴

سرمربی اسبق تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است: کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها شایسته دریافت دستمزدی برابر با لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا است. مسی استعداد طبیعی فوتبال را دارد و رونالدو نیز با سخت کوشی به مدارج بالا رسید و این شایسته تقدیر است.

قرارداد رونالدو با رئال تا تابستان 2021 ادامه دارد، اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم پرتغالی بعد از رهبری تیم خود در سال گذشته و تصاحب پنج جام قهرمانی، احساس می کند باید افزایش پرداخت دیگری داشته باشد. دستمزد مسی ستاره بارسلونا و نیمار مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن از رونالدو بیشتر است.

یک منبع نزدیک به رونالدو گفت که این بازیکن مایل است به باشگاه سابق خود منچستریونایتد بازگردد. با این حال خود رونالدو هفته گذشته خاطر نشان کرد که عاشق باشگاهش است و برای مدت طولانی در این تیم می ماند.

مانوئل پیگیرینی که هنگام آمدن رونالدو به رئال هدایت این تیم را به عهده داشت، در گفت و گو با شبکه رادیویی لارگوئرو اسپانیا گفت: مسی استعداد طبیعی فوتبال را دارد که هیچ کس نمی‌تواند نظیر او باشد. اما رونالدو با تلاش و سخت کوشی و جاه طلبی به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای فوق العاده شایسته تحسین است. شاید او همان توانایی‌های تکنیکی مسی را نداشته باشد، اما با این تلاشها به همه چیزهایی که مسی در این سالها دست یافته، رسیده است.

وی افزود: به اعتقاد من هر دو آنها شایسته آن هستند به خاطر دستاوردهایشان بیشترین دستمزد را در جهان داشته باشند.

پیگیرینی که هدایت تیم هبی چین فورچون را به عهده دارد، در مورد حذف رئال از جام حذفی اسپانیا به دست لگانس گفت: من با توجه به شیوه فوتبال امروز از انتقادها غافلگیر نشدم. زین الدین زیدان در زمان بسیار کوتاهی جام‌های بسیار مهمی گرفته است. اما در فوتبال زمان حال اهمیت دارد.

رئال به قهرمانی عادت دارد و سرمربی آنها خود را اثبات کرده است. رئال یک تیم بزرگ است و فرصت مهمی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز