خبرگزاری کار ایران

خریدهای احتمالی رئال کهکشانی 2018

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۷۳۳

رئال مادرید پس از نتایج ضعیفی که تا به اینجا فصل کسب کرده، مطمئنا تابستان پرخرجی را پیش رو خواهد داشت.

نشریات نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شدند که باشگاه قصد دارد بودجه‌ای 600 میلیون یورویی برای تابستان در نظر بگیرد و فروش بازیکنانی مثل بنزما، رونالدو و ناواس به تامین بودجه این پروژه کمک خواهد کرد.

به نقل از ورزش سه؛ در زیر گزینه‌های سپیدپوشان را برای تابستان بررسی کرده‌ایم:

داوید دخیا : 130 میلیون یورو

گلر منچستریونایتد شاید قدیمی‌ترین هدف رئال در حال حاضر باشد. او در سال 2015 کارهای انتقالش به مادرید را نهایی کرده بود؛ ولی به خاطر ارسال دیرهنگام مدارک این انتقال منتفی شد.

دخیا درباره تمدید قراردادش گفته بود:" فکر نمی‌کنم حالا زمان مناسبی برای صحبت درباره آینده باشد، زمان صحبت راجع به تمدید قرارداد نیست. حضور به عنوان بازیکن در این تیم بسیار ویژه است بنابراین وقتی این پیراهن را می‌پوشید و در یک بازی خارج از خانه شرکت می‌کنید، احساس غرور می‌کنید."

تیبو کورتوا: 100 میلیون یورو

در صورتی که مشکلی برای جذب دخیا در تابستان پیش رو باشد، گلر فعلی چلسی می‌تواند گزینه مناسبی به جای او باشد. دروازه‌بان سابق اتلتیکو، اخیرا اعلام کرده که قصد دارد به اسپانیا بازگردد.

او گفته:" بله، قلب من در مادرید است. منطقی و قابل فهم است. اگر رئال من را بخواهد، باید با چلسی تماس بگیرد. باید ببینیم چه خواهد شد؛ ولی آنها چنین کاری را تا به حال انجام نداده‌اند. چیزی که قطعی است این است که روزی سرانجام به مادرید برمی‌گردم.

توبی آلدرویرلد: 30 میلیون یورو

بازیکن دیگری که شانس خوبی برای پیوستن به رئال مادرید دارد، توبی آلدرویرلد، مدافع سابق اتلتیکو و مدافع فعلی تاتنهام است که با توجه به قرارداد فعلی‌اش، از شانس بالایی برای پیوستن به رئال برخوردار است. در صورتی که تمدیدی انجام نشود، بند فسخ 30 میلیونی او در دسترس رئال خواهد بود.

پوچتینو اخیرا در این رابطه گفته بود:" توبی هنوز دو سال و نیم دیگر قرارداد دارد. مسی 6 ماه قرارداد داشت، مسی! ببینید چه شد! باشگاه تلاشش را برای تمدید انجام خواهد داد.

داوید لوئیز: 30 میلیون یورو

مدافع برزیلی چلسی توسط کونته نیمکت نشین شده و این در حالی است که آینده هر دو طرف نامشخص است و جدایی یکی می‌تواند باعث ماندن دیگری شود. کونته وضعیت نامشخصی در چلسی دارد و در صورت اخراج یا استعفا، لوئیز احتمالا در چلسی ماندنی خواهد شد.

کونته درباره آینده لوئیز گفته بود:" نمی‌دانم. او باید خیلی تلاش کند وگرنه روی نیمکت یا سکو خواهد ماند.

مارکینیوش : 80 میلیون یورو

مارکینیوش که در حال رسیدن به بازی شماره 200 در پاری سن ژرمن است و 23 بازی ملی نیز در کارنامه‌اش ثبت کرده، تنها 23 سال دارد و مطمئنا از آینده‌دارترین مدافعان جهان است.

او پیش از این درباره آینده‌اش به گل گفته بود:" صحبت‌های زیادی در این رابطه انجام شده است. شما از شبکه‌های اجتماعی خبر دارید، روزنامه‌ها را می‌شناسید، بیشتر آنها چیزهایی گفته‌اند که حقیقت ندارد، همه چیز خوب پیش می‌رود و من هم از حضور در اینجا راضی هستم."

میلان اشکرینیار: 65 میلیون یورو

دیگر مدافع آینده‌دار فهرست خرید رئال مادرید، اشکرینیار 23 ساله است. او با اینتر عملکرد بسیار درخشانی داشته و در این نیم فصل، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

او درباره احتمال جدایی‌اش گفته بود:" من علاقه‌ای به بارسلونا ندارم. من برای اینتر بازی می‌کنم و هدف من این است که اینجا بمانم. می‌خواهم با این تیم موفق باشم. آیا اینتر را ترک خواهم کرد؟ فکر نمی‌کنم. از حضورم در اینجا خوشحالم و فکر می‌کنم به بازی کردن برای تیم ادامه خواهم داد."

داوید آلابا: 60 میلیون یورو

مدافع اتریشی در رئال رقیب قدرتمندی به نام مارسلو را پیش رو خواهد داشت؛ ولی ممکن است که رئال برنامه خود را بر روی ساختن دوباره تیم بگذارد و از همین رو به سراغ آلابا برود.

آلابا اخیرا از احتمال جدایی‌اش از بایرن مونیخ خبر داده بود. او گفته بود:" آیا من تمام طول فوتبالم را در بایرن خواهم ماند؟ من آنطور آدمی نیستم که بخواهم چنین اهداف طولانی مدتی بگذارم. سیستم من به این شکل است که با اهداف کوتاه مدت پیش می‌روم."

کریستین پولیسیچ: 100 میلیون یورو

یکی از با استعدادترین بازیکنان جهان، هافبک بروسیا دورتموند است که در بوندس لیگا و تیم ملی آمریکا خود را ثابت کرده و مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا قرار گرفته است. برایان مک براید، هم تیمی پولیسیچ در تیم ملی آمریکا درباره احتمال حضور او در رئال گفته بود:" حضور در رئال بسیار هیجان انگیز است، زیرا تک تک بازیکنان اطراف شما بازیکنان بزرگی هستند و نمی‌توان این پیشنهاد را رد کرد.

پل پوگبا: 120 میلیون یورو

هافبک فرانسوی پیش از انتقالش به منچستریونایتد نیز مورد توجه رئال مادرید قرار داشت؛ ولی در نهایت با 105 میلیون یورو به یونایتد بازگشت. با این حال شرایط در یونایتد خوب پیش نرفته و به نظر پوگبا به درهای خروج باشگاه نزدیک است.

پل اینس ستاره سابق یونایتد در این رابطه گفت:" سیگنال‌هایی که از پل پوگبا منتشر می‌شود نشان می‌دهد که او خوشحال نیست و احساس آمادگی نمی‌کند. از همین رو می‌توانم فرض کنم که او تیم ما را ترک خواهد کرد. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و شایسته این است که در پستی که می‌خواهد بازی کند.

ادن هازارد: 135 میلیون یورو

رئال در سوی دیگر، مدت‌هاست که شرایط هازارد را زیر نظر دارد؛ ولی مشکل او برای حضور در رئال این است که جایگاهش در ترکیب تیم تضمین شده نیست و ممکن است در صورت پیوستن به رئال، نیمکت نشین شود.

هازارد درباره شایعه پیوستن به رئال گفته بود:" در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست."

محمد صلاح: 200 میلیون یورو

زمان زیادی نیست که صلاح روی رادار رئال مادرید قرار گرفته است. او در تابستان با 40 میلیون یورو به لیورپول پیوست و خیلی سریع توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم جا بیندازد و عملکردی فوق العاده در این مدت داشته است.

زیدان درباره صلاح گفته بود:" صلاح بازیکن فوق العاده‌ای است، او این موضوع را در رم نشان داده بود و حالا در لیورپول هم اوضاع همان است. او هنوز جوان است؛ ولی دائم در حال پیشرفت است. من خیلی راجع به بازیکنان دیگر تیم‌ها صحبت نمی‌کنم ولی علاقه خاصی به او دارم."

رابرت لواندوفسکی: 70 میلیون یورو

مهاجم لهستانی همواره در این مدت مورد توجه رئال مادرید قرار داشته و حتی با حضور در تیم بزرگی مثل بایرن مونیخ نیز این شایعه از بین نرفته و به نظر رئال همچنان در پی به خدمت گرفتن اوست.

هر چند که او از سیاست‌های نقل و انتقالاتی بایرن انتقاد کرده بود، درباره پیوستن به رئال گفته بود:" من شرایط را خیلی خوب درک می‌کنم. هر سال این شایعات را می‌شنوم. به این شایعات علاقه‌ای ندارم و این صحبت‌ها توجه من را جلب نمی‌کنند."

هری کین: 200 میلیون یورو

مثل لواندوفسکی، دیگر بازیکنی که در اوج توجه رئال قرار دارد، هری کین، ستاره تاتنهام و تیم ملی انگلیس است. او بارها با درخشش هایش خود را ثابت کرده و از زمان شروع این درخشش مورد توجه رئال قرار گرفت.

تری ونابلس، سرمربی سابق اسپرز در این رابطه گفته بود:" صحبت‌هایی که در مورد هری مطرح می‌شود، حدود 200 میلیون یورو است.  موضوع این است که رئال برای رسیدن به بارسا به قدرت بیشتری در خط حمله اش نیاز دارد و این یعنی حضور یک مهاجم درجه یک. تاتنهام جنگ سختی پیش رو دارد."

نیمار: 300 میلیون یورو

از روزی که رکورد نقل و انتقالات با پیوستن نیمار با 222 میلیون یورو از بارسا به پاری سن ژرمن شکسته شد، رئال مادرید آماده خرید ستاره برزیلی شد. در حقیقت رئالی‌ها معتقدند حضور او در پاریس فرصت مناسبی برای انتقالش به رئال ایجاد کرده است.

رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل که رابطه نزدیکی با نیمار دارد، در این رابطه گفته بود:" نیمار بازیکن فوق العاده‌ای است، شاید چند سال بهترین بازیکن جهان شد و رئال مادرید هم به بهترین‌ها نیاز دارد.

منبع: گل دات کام- مترجم؛ روزبه مهری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز