خبرگزاری کار ایران

مزاحمان نوامیس در اردن تنبیه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۳۹۸

اردن پسران نوجوان مزاحم دختران دبیرستانی را تنبیه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری «عربی 21»، رسانه‌های محلی اردنی شنبه اعلام کردند که مقام‌های پایتخت برای تنبیه جوانان ولگردی که مزاحم دختران می‌شوند، تصمیم گرفتند، موی 30 تن از آنان را بتراشند.

مزاحمت پسران نوجوان در اطراف دبیرستان‌های دخترانه در اردن منجر به تشدید گشت‌های نیروهای امنیتی در برابر اماکن آموزشی دخترانه در این کشور شده است.

در همین حال وزارت کشور اردن اعلام کرد، برخی از مسئولان برای تنبیه نوجوانان مزاحم و جلوگیری از اقدامات احتمالی آنان، اقدامات تنبیهی را در دستور کار خود قرار داده‌اند که شامل بازداشت خاطیان، تراشیدن موی سر آنان، تعهد به عدم تکرار رفتار و حضور اولیای آنهاست.

همچنین «عامر السرطاوی» سخنگوی رسانه‌ای اداره کل امنیت اردن تصریح کرد: مزاحمت‌های جوانان در برخی از مواقع منجر به وقوع جرایمی می‌شود و فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی در ادامه یاد آور شد: گشت‌های نیروهای امنیتی برای جلوگیری از پدیده مزاحمت در اطراف مدارس دخترانه، به صورت شبانه روز برقرار است.

مردم اردن به گسترش پدیده مزاحمت در برابر مدارس دخترانه اعتراض دارند و آن را یک رفتار زشت می‌دانند که باید با آن مقابله کرد، رفتارهایی که در تعارض کامل با آداب و سنت‌های جامعه قبیله‌ای و عشیره‌ای اردن است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز