خبرگزاری کار ایران

اینستاگرام را از فوتبالیست‌ها بگیرید!

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۹۴۸

بعد از ماجرای خداحافظی سید حسین حسینی در فضای مجازی با این تیم، به نظر می‌رسد فضای مجازی برای بازیکنان ایرانی هنوز تعریف نشده است.

بعد از پیروزی ۳ بر ۲ استقلال مقابل پیکان، سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال در مطلبی که در اینستاگرامش منتشر کرد از فشار و استرسی که تحمل می‌کند خبر داد و در نهایت نوشت، خداحافظ. صحبت‌های او موج جدیدی را در هواداران استقلال که سرمست از پیروزی ۱۰ نفره‌شان برابر پیکان بودند، به راه انداخت.

او یک روز بعد از مصاف استقلال و پیکان در مراسم یک اسپانسر شرکت کرد و ترجیح داد با خبرنگاران صحبت نکند و امروز نقل قولی از او منتشر شده که حاکی از عقب نشینی اوست. حسینی گفته که می‌خواست درد و دل کرده باشد و منظورش جدایی از استقلال نبوده است.

قبل از او هم روزبه چشمی بعد از پیروزی استقلال مقابل سیاه جامگان در اینستاگرامش خبر از جدایی داد و البته خیلی زود متوجه اشتباهش شد و اعلام کرد که اینستاگرامش هک شده است؛ خبری که کسی باورش نکرد. ظاهرا او از برخی انتقادات مطرح شده بین دو نیمه آن بازی دلخور بود و همین مساله باعث انتشار آن پست شد.

محسن مسلمان بازیکن نیمکت نشین و مغضوب برانکو اخیرا مورد مشابهی داشته و کمال کامیابی‌نیا هم مشابه این ماجرا را داشته است. اولی در فضای مجازی اصطلاحا کنایه‌هایی به سرمربی تیم انداخت و دومی هم ظاهرا بدون آوردن نام یکی از همبازی‌هایش که تقریبا مشخص است چه کسی بوده، بدون رودربایستی تسویه حساب کرده است.

خیلی دور نیست زمانی که صفحه اینستاگرامی شجاعیان و قائدی دو بازیکن استقلال هک شده بود و بحران گریبان آبی‌ها را گرفت.

از این دست موارد در بین بازیکنان فوتبالی بسیار است. فضای مجازی و صفحات شخصی این فرصت را به بازیکنان می‌دهد که در اوج عصبانیت یا احساسات حرف‌هایی بزنند و کارهایی بکنند که به سرعت بابتش پشیمان شوند. شاید بهتر باشد بزرگترهای تیم‌ها نسبت به این مسائل واکنش نشان دهند؛ بزرگترهایی که از نظر اخلاقی و عرفی وظیفه دارند یک بستر آرام را برای تیم‌های خود ایجاد کنند نه این که فقط در زمان دریافت پاداش‌ها و پول‌ها سردم‌دار اعتراضات باشند.

ماجرای سید حسین حسینی هم می‌گذرد و این قضیه فراموش می‌شود ولی تردیدی نیست که این اتفاق آخرینش نخواهد بود و موارد تندتر از این هم در آینده منتظر بازیکنان است؛ بازیکنانی که شاید یک روز سرمربی تیمشان آنها را بابت نگارش این گونه مطالب نبخشد.

منبعک اینستاگرام

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز