خبرگزاری کار ایران

در تهران صورت می گیرد؛

محاکمه مرد شیطان صفت به خاطر قتل کودک 11ساله

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۴۸۵

عامل قتل ابولفضل 11ساله که به دست مرد همسایه قربانی جنایت فجیع شد و با 89 ضربه چاقو از پا در آمد چهارم تیر ماه علنی محاکمه می شود.

به گزارش ایلنا, مرد همسایه که ابوالفضل را کشته بود در بازجوییها در تشریح این جنایت گفت: مادرم چند روزی بود که به سفر رفته بود و من تنها در خانه بودم. سالها پیش وقتی هم سن و سال ابوالفضل بودم و در پارک رازی بازی می کردم یک مرد مرا به بهانه نشان دادن کبوتر به خانهاش کشاند و آزارم داد. همان ماجرا آیندهام را تباه کرد.من مدتها بود به بیماری اعصاب و روان مبتلا شده بودم و زندگی خوبی نداشتم. من نمیخواستم ابوالفضل هم زندگی تلخی مانند من داشته باشد.چون می دانستم وقتی ابوالفضل یکساله بوده پدر و مادرش از هم جدا شدهاند مطمئن بودم به سرنوشت من دچار می شد. به همین خاطر به بهانه نشان دادن کبوترهایم او را به پشت بام بردم و در لانه کبوترها با چاقو او را کشتم.سپس جنازه را داخل چمدان گذاشتم و از برادرم کمک گرفتم. ما یک پراید کرایه کردیم و چمدان را با کمک هم داخل ماشین گذاشتیم و آن را در 60 کیلیومتری جاده قم رها کردیم.

این متهم که سلامت روانی وی از سوی کمیسیون پزشکی قانونی تایید شده است چهارم تیرماه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز