خبرگزاری کار ایران

اسرار دستشوئی شخصی کیم جونگ یون چیست؟+عکس

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۱۱

کیم هیچ وقت بدون استفاده از دستشوئی شخصی خانه را ترک نمی کند و در هر زمانی که در جاده ها است با چندین توالت مسافرت می‌کند. این گزارش می گوید توالت همراه کیم در راستای اهداف امنیت ملی است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری علم و فناوری در واقع، گفته شده است که کیم هیچ وقت بدون استفاده از دستشوئی شخصی خانه را ترک نمی کند و در هر زمانی که در جاده ها است با چندین توالت مسافرت می کند. این گزارش می گوید امکانات رهبر شامل "گلدان قهوه ای" اضطراری در مرسدس آن است، و همچنین یک دستگاه دستشوئی در اتوبوس خود است.

همچنین گفته می شود تاج و تخت و توالت همراه کیم در خدمت اهداف امنیت ملی است. لی یون کول، عضو سابق یک واحد گارد کره شمالی فرمان، به واشنگتن پست گفت که "ترشحات رهبر حاوی اطلاعات در مورد وضعیت سلامت اش است و نباید باقی بماند ."

"دستگاه گوارش شامل سلول های باکتریایی از سلول ها در تمام بدن وجود دارد،" . نه تنها این بیوم باکتریایی متراکم مثل اثر انگشت است که شامل DNA منحصر به فرد pooper است، اما همچنین می تواند نشان دهد که آیا روده آن شخص برای جذب مواد مغذی مورد نیاز و رد میکروب نرمال کار می کند یا خیر.

به گفته رئوفمن، مدفوع کیم می تواند، مثلا، نشان دهد که آیا رهبر به طور داخلی خونریزی می کند یا دارو برای درمان کمبود آهن مصرف می کند. مدفوع بیش از حد باریک می تواند انسداد در روده کیم را نشان دهد که می تواند نشانه ای از سرطان روده باشد. یک رژیم غذایی ضعیف یا وابستگی به داروهای خاص ممکن است منجر به یبوست شود - که اگر درمان نشود، می تواند منجر به خونریزی یا خونریزی مقعد شود. از طرف دیگر، اسهال مداوم می تواند نشانه ای از بیماری های مزمن مانند سندرم روده تحریک پذیر یا بیماری کرون باشد.

کیم، که اغلب به تصاویری از خود و  قدرتش برای تقویت رهبریش متکی است، احتمالا از فاش شدن مسئله ای نگران است. در این مورد، حداقل نمی توان او را سرزنش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز