خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی:

به‌زودی شبکه غیردولتی پیشگامان خدمت راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۱۰

شبکه خیرین ما انبساط عجیبی پیدا کرده است و ما قرار است شبکه ای به نام شبکه غیردولتی پیشگامان خدمت را هم راه اندازی کنیم که این سازمان بزرگتر از بخش دولتی خواهد بود.

ایلنا: رئیس سازمان بهزیستی از راه اندازی شبکه غیردولتی پیشگامان خبر داد و گفت: ما به دنبال آن هستیم که سازمان بهزیستی یار کمکی شبکه های غیردولتی باشد به طوری که ما فقط کار نظارتی را انجام دهیم و این دوستان اداره کننده اصلی سازمان باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " همایون هاشمی " در مراسم گشایش اولین مرکز جامع تخصصی توانبخشی آرمان شایان گفت: بزرگترین شبکه اجتماعی در حال حاضر متعلق به بهزیستی است. به طوری که بهزیستی در ۷۰ هزار نقطه کشور حضور دارد و در ۴۰۰ هزار مرکز تحت وب نیز فعالیت داریم.

او با بیان اینکه شبکه اجتماعی خیرین از یک میلیون گذر کرده است گفت: شبکه خیرین ما انبساط عجیبی پیدا کرده است و ما قرار است شبکه ای به نام شبکه غیردولتی پیشگامان خدمت را هم راه اندازی کنیم که این سازمان بزرگتر از بخش دولتی خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه توسعه شبکه های غیردولتی از رویکردهای اصلی سازمان بهزیستی است، گفت: ما به دنبال آن هستیم که سازمان بهزیستی یار کمکی شبکه های غیردولتی باشد به طوری که ما فقط کار نظارتی را انجام دهیم و این دوستان اداره کننده اصلی سازمان باشند.

هاشمی با بیان اینکه این سومین برنامه‌ای است که برای افتتاح آن در خدمت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم گفت: آقای ربیعی تحصیل کرده رشته علوم اجتماعی هستند و این اولین باری است که این سمت به یک جامعه شناس واگذار شده است و از این بابت خشنود هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز