خبرگزاری کار ایران

از سوی وزارت بهداشت اعلام شد؛

دستگیری عامل ارسال پیامک کذب استامینوفن مرگ آور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۰۲

هیچ دارویی مشابه استامینوفن که مصرف آن خطرناک باشد در کشور وجود ندارد و شایعاتی که اخیراً با ارسال گسترده پیامک‌هایی به هم‌وطنان مبنی بر به کما رفتن و مرگ‌آور بودن این دارو متشر شده است از اساس تکذیب می‌شود.

ایلنا: وزارت بهداشت، از دستگیری عامل ارسال پیامک کذب استامینوفن مرگ آور، در یکی از استانهای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای از دستگیری یکی از عوامل ارسال پیامک کذب داروی مرگ آور مشابه استامینوفن، در یکی از استانهای کشور خبر داد و گفته است که جزئیات این شناسایی و دستگیری، بزودی توسط مراجع ذی ربط اطلاع رسانی خواهد شد.

این در حالی است که از روز گذشته پیامک‌های مشکوکی برای هموطنان ارسال می‌شد مبنی بر اینکه دارویی مشابه استامینوفن وجود دارد که مرگ آور است.

در همین حال وزارت بهداشت اعلام کرد که هیچ دارویی مشابه استامینوفن که مصرف آن خطرناک باشد در کشور وجود ندارد و شایعاتی که اخیراً با ارسال گسترده پیامک‌هایی به هم‌وطنان مبنی بر به کما رفتن و مرگ‌آور بودن این دارو متشر شده است از اساس تکذیب می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه از هموطنان خواسته شده است هرگونه اطلاع‌یابی در زمینه محصولات دارویی و غذایی را از طریق رسانه‌های جمعی و یا ارگان‌های ذیصلاح استعلام نمایند و به شایعات این چنینی توجه نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز