خبرگزاری کار ایران

انتقاد رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان از نبود‌ پرستار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۷۹

به دلیل نبود پرستار و پرسنل بخش سلول‌تراپی بیمارستان مرکز طبی به عنوان یکی از بخش‌های مدرن منطقه برای پیوند مغز استخوان، معطل مانده است.

رئیس مرکز طبی کودکان گفت: متاسفانه به دلیل نبود امکانات پرسنلی و پرستار معطل مانده، بخش آی‌سی‌یو با تمام تجهیزات منتظر نگاه ویژه مسئولین برای راه‌اندازی است.

به گزارش خبرنگارایلنا؛ امیر ربانی در بیست وپنجمین همایش بین‌المللی بیماری‌های کودکان که امروزصبح برگزارشد، گفت: همچنین به دلیل نبود پرستار و پرسنل بخش سلول‌تراپی بیمارستان مرکز طبی به عنوان یکی از بخش‌های مدرن منطقه برای پیوند مغز استخوان، معطل مانده است.

وی درادامه همایش بین‌المللی بیماری‌های کودکان را بزرگ‌ترین همایش اطفال در کشور دانست وافزود: کنگره امسال با حضور هشت میهمان خارجی از کشورهای آمریکا، فرانسه، کانادا، هلند، کویت و آذربایجان برگزارمی‌شود.

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزاری سمینار پیشگیری از کودک‌آزاری را از جمله امتیازات این کنگره دانست و گفت: روز اول و دوم همایش مباحثمربوط به غدد، شامل بیماری‌های دیابت، کوتاهی قد مطرح می‌شود.

ربانی مرکز طبی کودکان را قطب اطفال کشور دانست و افزود: طرح‌های بسیاری در بیمارستان از جمله طرح نوسازی بخش‌های قدیمی، طرح نوسازی سالن کنفرانس مرکز طبی، راه‌اندازی بخش‌های ریه، فلوشیپ اعصاب، ایمونولوژی، دندانپزشکی و اطفال پیگیری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز