خبرگزاری کار ایران

آغازبه کار بیست و سومین کنگره چشم پزشکی از فردا

کد خبر : ۱۱۶۰۷۴

به روز رسانی دانش چشم پزشکان کشورو اجرای آموزش‌های مداوم هدف عمده‌ای است که این همایش دنبال می‌کند که گذراندن آن‌ها را وزارت بهداشت بر همه پزشکان تکلیف کرده است.

ایلنا: دبیر اجرایی بیست و سومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران از آغازبه کار این کنکره از فردا(۷آبان) خبرداد.

به گزارش خبرنگارایلنا؛ مسعود ناصری‌پور با اعلام این خبرافزود: بیست و سومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران به بررسی موضوعات شایع چشم پزشکی می‌پردازد و معرفی دستاوردهای تازه چشم پزشکی را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: کنگره فوق همه ساله با همکاری یکی از دانشگاههای علوم پزشکی مستقر درشهر تهران برگزار می‌شود که امسال گروه و مرکز تحقیقات چشم دانشگاه تهران همکار انجمن چشم پزشکی برای برگزاری این کنگره خواهند بود.

ناصری‌پور به هدف عمده این کنگره اشاره کرد وافزود: به روز رسانی دانش چشم پزشکان کشورو اجرای آموزش‌های مداوم هدف عمده‌ای است که این همایش دنبال می‌کند که گذراندن آن‌ها را وزارت بهداشت بر همه پزشکان تکلیف کرده است.

دبیر اجرایی بیست و سومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی تصریح کرد: ‌ کنگره با حضور ۱۹ سخنران از کشورهای اروپایی، آمریکایی، افغانستان، تاجیکستان و چشم پزشکان سراسرکشور تا نهم آبان ماه جاری در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز