خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی کشور خبر داد؛

انجام بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ماموریت اورژانس در ۶ ماه اول سال در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۱۱

در سراسر کشور ۸۱۸ پایگاه شهری، ۱۲۵۱ پایگاه جاده‌ای و در کل ۲۰۶۹ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بیش از ۱۴۰۰۰ تکنسین فوریتهای پزشکی مشغول خدمت رسانی به هم میهنانمان هستند.

ایلنا: رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی کشور گفت: در شش ماهه اول سال ۹۲ بیش از۱ میلیون ۲۲۶ هزار و ۴۹۹ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور انجام شده است.

به گزارش ایلنا، " محمد تقی طالبیان " ضمن اعلام این خبر گفت: در سراسر کشور ۸۱۸ پایگاه شهری، ۱۲۵۱ پایگاه جاده‌ای و در کل ۲۰۶۹ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بیش از ۱۴۰۰۰ تکنسین فوریتهای پزشکی مشغول خدمت رسانی به هم میهنانمان هستند.

وی افزود: در شش ماهه اول سال ۹۲،۹۲۱ هزار و ۴۳۶ ماموریت شهری و ۲۷۱ هزار و ۱۶۹ ماموریت جاده‌ای توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفت.

رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی کشور در ادامه گفت: تیم‌های امدادی در مجموع ۱ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۴۹۹ ماموریت مشتمل بر حوادثترافیکی و غیرترافیکی، بیماران تنفسی، قلبی و سایر فوریتهای پزشکی را انجام دادند.

طالبیان افزود: نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارایه خدمات پزشکی به مصدومان حوادثو بیماران یاد شده، بیش از ۶۷۹ هزار و ۴۲ نفر از بیماران و مصدومان را برای دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی در پایان گفت: بیش از ۴۰۶ هزار و ۶۱۶ مورد از آسیب دیدگان و بیماران، توسط اقدام به موقع و تخصصی تیم‌های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز