خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

چاره‌ای جز تجدید نظر در مدیریت منابع نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۸۴

با همین شرایط هم دولت در هر زمینه‌ای که توانسته به ارگان‌های خود منابعی اختصاص دهد وزارت بهداشت را در اولویت قرار داده و درصد بیشتری، هرچند اندک، به این وزارتخانه اختصاص داده است.

ایلنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر نقش راهبردی معاونت‌های توسعه دانشگاه‌ها در شرایط کنونی گفت: اختصاص منابع شاید دست ما نباشد ولی مدیریت آن به عهدۀ ماست.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در گردهمایی معاونان توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بیان داشت: اگر امور معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع درست پیش برود امور سایر بخش‌ها هم سامان می‌گیرد.

وی افزود: مدیریت کنونی منابع باید تغییر جدی کند و باید از کارهای سلیقه‌ای پرهیز کنیم.

هاشمی گفت: هم وضعیت کشور مشخص است، هم وضعیت بودجه و میزان توانمندی دولت و حتی وضعیت بودجۀ سال آینده نیز از هم اکنون تقریباً قطعی و مشخص است و چاره‌ای جز تجدید نظر در مدیریت منابع نیست.

وزیر بهداشت با تأکید بر پرهیز از اتخاذ تصمیمات موجی گفت: تا می‌توانید در استان‌ها خلق منبع کنید و با مراجع تصمیم ساز مثل نمایندگان مجلس در ارتباط باشید.

وی با ابراز امیدواری نسبت به رفع تنگناهای مالی کشور تا دو سال آینده، اظهار داشت: با همین شرایط هم دولت در هر زمینه‌ای که توانسته به ارگان‌های خود منابعی اختصاص دهد وزارت بهداشت را در اولویت قرار داده و درصد بیشتری، هرچند اندک، به این وزارتخانه اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز