خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عارف، مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۴۰

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر در امور بشردوستانه» منصوب می‌شوید.

ایلنا: با حکم فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر، محمدرضا عارف به عنوان عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و مشاورعالی رئیس جمعیت در امور بشردوستانه منصوب شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر؛ رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی خطاب به دکتر محمدرضا عارف آورده است: «نظر به شایستگی، تعهد و سوابق مفید و ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور عالی رئیس جمعیت هلال احمر در امور بشردوستانه» منصوب می‌شوید.

با توجه به وظایف و ماموریت‌های ذاتی جمعیت هلال احمر در راستای تسکین آلام بشری و دفاع از ارزش‌های انسانی از جنابعالی انتظار دارم تمام توان، تخصص و تجارب خویش را در راستای ترویج مفاهیم و مقررات حقوق بشردوستانه در سطح ملی و همچنین توسعه و اجرای این دست از فعالیت‌ها در سطح بین المللی بر اساس قوانین جاری کشور و در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران بر طبق اساسنامه به کار گیرید و راهکارهای اجرایی و کاربردی پیشنهادی خود را در اختیار اینجانب قرار دهید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.

رئیس جمعیت هلال احمر در حکم دیگری خطاب به محمدرضا عارف آورده است: «به استناد بند ۶ قسمت الف از ماده ۱۰ اساسنامه جمعیت به موجب این ابلاغ به عنوان» عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از الطاف الهی و بهره گیری از تجارب ارزنده خود در اجرای وظایف و اختیسارات شورای عالی مصرح در قانون اساسنامه و همچنین در تحقق اهداف عالیه جمعیت و تقویت بنیادی فعالیت‌های محوله با تعامل با سایر اعضای شورای عالی کوشا باشید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم.»

برخی از سوابق اجرایی دکتر محمدرضا عارف

معاون اول رئیس‌جمهور ۱۳۸۴-۱۳۸۰

عضو پیوسته‌ فرهنگستان علوم ایران

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

معاون دانشجویی وزارت فرهنگ و آموزش عالی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز