خبرگزاری کار ایران

دبیر کل کانون انجمن‌های صنایع غذایی درگفتگو با ایلنا:

با آلوده اعلام کردن مواد غذایی تولید داخل خیلی‌ها را زیر سوال بردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۴۰

اگر گفته شود محصول ناسالم از کارخانجات صنایع غذایی بیرون می‌رود مفهومش این است نه استاندارد و نه بهداشت و نه کارخانه‌ها کارشان را درست انجام نمی‌دهند که این طور چیزی مربوط به یک کشور عقب مانده است از این رو بیان چنین اظهاراتی درست نیست.

ایلنا: دبیر کل کانون انجمن‌های صنایع غذایی گفت: با آلوده اعلام کردن برخی مواد غذایی تولید داخل، خیلی‌ها را زیر سوال بردیم.

علی موحد در واکنش به اصرار سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر آلودگی برخی محصولات غذایی تولید داخل به ایلنا گفت: به نظر بنده مناظره‌ای باید بین من و ایشان در این زمینه از سوی مطبوعات برگزار شود تا در مورد آن بحثکنیم.

وی با تاکید بر اینکه محصولات غذایی دارای پروانه استاندارد صد در صد از سلامت لازم برخوردار است، افزود: اگر یک درصد احتمال اشکالی در محصولات غذایی وجود داشته باشد مربوط به فرایند تولید نیست و به مراحل بعد از آن مربوط می‌شود.

دبیر کل کانون انجمن‌های صنایع غذایی تصریح کرد: با آلوده اعلام کردن برخی مواد غذایی تولید داخل، خیلی‌ها را زیر سوال بردیم زیرا اگر گفته شود محصول ناسالم از کارخانجات صنایع غذایی بیرون می‌رود مفهومش این است نه استاندارد و نه بهداشت و نه کارخانه‌ها کارشان را درست انجام نمی‌دهند که این طور چیزی مربوط به یک کشور عقب مانده است، در صورتی که در ایران به هیچ وجه اینگونه نیست، از این رو بیان چنین اظهاراتی صحت ندارد.

موحد ادامه داد: اما در مورد محصولات غذایی که به صورت غیر مجاز تولید می‌شود و نه پروانه دارد و نه تحت نظارت جایی قرار دارد امکان کنترل و بررسی برای کمیسیون بهداشت و درمان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه محصول کارخانجات صنایع غذایی کشور از امنیت لازم برخوردار است، افزود: کارخانجات محصولات غذایی دارای پروانه صنایع و انواع پروانه بهداشت و همچنین پروانه استاندارد است و تحت نظارت هوشمندانه قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز