خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام پرستاری:

بانک اطلاعات شهدا و ایثارگران پرستاری تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۷

فرهنگ پرستاری در این سرزمین دست به دست فرهنگ بسیجی داد و با اکسیر بسیج درآمیخت و کیمیای شهدا و ایثارگران پرستاری را تولید و هدیه کرد.

ایلنا: رئیس سازمان نظام پرستاری از تشکیل بانک اطلاعات شهدا و ایثارگران پرستاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از سازمان نظام پرستاری، اولین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری با حضور مسئولان سازمان نظام پرستاری، رئیس بسیج جامعه پزشکی، رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران پرستاری در دارخوین خوزستان برگزار شد.

این یادواره چهارشنبه ۶ آذر همزمان با هفته بسیج با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران پرستاری در هشت سال دفاع مقدس، ترویج روحیه فرهنگ و ایثار در جامعه پرستاری در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) دارخوین خوزستان برگزار شد.

در این یادواره طی مراسمی از ۱۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تقدیر شد.

محمد میرزابیگی، رئیس سازمان نظام پرستاری در این مراسم گفت: بسیج متأثر از ارزش‌های اسلامی، جاری و ساری در نهر زلال و گوارای شریعه اسلام و پیرو راستین زمان خویش، آرمان گرا و واقع بین همراه با صفات و عناصر بصیرت، معنویت، شهادت، صداقت، پاکی، استکبار ستیزی و حریت است.

میرزابیگی افزود: فرهنگ پرستاری در این سرزمین دست به دست فرهنگ بسیجی داد و با اکسیر بسیج درآمیخت و کیمیای شهدا و ایثارگران پرستاری را تولید و هدیه کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که این یادواره بتواند راهگشایی برای سال‌های بعد در تولیدات علمی و فرهنگی در عرصه شهادت و ایثارگری و تشکیل بانک اطلاعات جامع شهدا و ایثارگران پرستاری باشد.

محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز در مراسم نخستین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری بر لزوم تداوم برگزاری همایش‌هایی همچون یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری تأکید کرد و گفت: برای حفظ نظام، انقلاب و دین نیازمند روحیه بسیجی و جهادی هستیم.

وی اضافه کرد: اگر برکتی امروز وجود دارد به خاطر این است که ما در هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن، باب جهاد را در دفاع مقدس باز کردیم.

در این مراسم همچنین از تمبر نخستین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز