خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس:

بازدید خانواده‌های شهدا و جانبازان ۷۰ درصد از موزه دفاع مقدس رایگان است

کد خبر : ۱۲۷۳۲۲

در اجرای تفاهم نامه فی ما بین بنیاد شهید و باغ موزه دفاع مقدس پیشرفت نسبی داشته‌ایم ولی امیدوار هستیم با مدیریت جدید بنیاد شهید، بویژه حوزه معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی شاهد اجرای کامل تفاهم نامه باشیم.

ایلنا: در نشست مشترک مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران که پیرامون میزان اجرای مفاد تفاهم نامه امضاء شده بین دو مجموعه برگزار شد؛ سردار خضرایی از رایگان بودن بازدید خانواده‌های شهدا و جانبازان ۷۰ درصد از موزه دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ایلنا در ابتدای این نشست سردار خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به ۲۱ تفاهم نامه امضاء شده بین باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت با سایر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها اظهار داشت: در اجرای تفاهم نامه فی ما بین بنیاد شهید و باغ موزه دفاع مقدس پیشرفت نسبی داشته‌ایم ولی امیدوار هستیم با مدیریت جدید بنیاد شهید، بویژه حوزه معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی شاهد اجرای کامل تفاهم نامه باشیم.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «اگر همین نصف روز حادثه کربلا در طول ۱۴۰۰ سال چنین اثری به جای نهاده است، چرا فکر نکنیم که، جنگ هشت ساله ما می‌تواند برای سال‌های متمادی در داخل جامعه منشاء اثر باشد» گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای از معارف و ارزش‌ها است که برای انتقال آن‌ها نیازمند همکاری سایر سازمان‌ها هستیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حفظ دستاورد‌های فرهنگی بنیاد شهید و امکان بهره برداری از دستاورد‌ها و معرفی این دستاورد‌ها را به عنوان رسالت حوزه کاری خویش برشمرد و اظهار داشت: رسالت باغ موزه دفاع مقدس و معاونت پژوهشی بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است و بنیاد شهید آمادگی کامل برای هرگونه همکاری را دارد.

در این جلسه مقرر شد کار گروه مشترکی متشکل از نمایندگان باغ موزه دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل و ظرف یک ماه راهکارهای لازم برای تبادل اسناد ایثارگران، اسناد تاریخ شفاهی دفاع مقدس، بازدید خانواده‌های شهدا و ایثارگران از باغ موزه و استفاده از ظرفیت‌های باغ موزه برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت پیش بینی گردد.

در پایان حجت الاسلام المسلمین مازنی و هیئت همراه از کتابخانه تخصصی دفاع مقدس و تالار‌های باغ موزه بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز