خبرگزاری کار ایران

ریس انجمن حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی:

ایدز، بیشترین دغدغه مراجعین ماست

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۸۶

در طی این چند سال ما در زمینه آسیب‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کردیم. اما متوجه شدیم ۷۳ درصد از مراجعین ما بانوان هستند و بیشترین مساله‌ای که با ما در میان گذاشته می‌شود این است: «من گمان می‌کنم مبتلا به ایدز هستم»

ایلنا: امروز همایش ایدز و جامعه به همت شهرداری و انجمن حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی(احیا) برگزار شد. مددکاران اجتماعی مهم‌ترین راه پیشگیری از ایدز را آگاهی دادن عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش ایدز و جامعه، امروز ۱۷ آذرماه توسط شهرداری منطقه ۱۱ و انجمن حمایت و یاری آسیب دیدگان اجتماعی(احیا) با شعار «‌HIV درمان ندارد، با ایدز می‌توان زندگی کرد» برگزار شد.

خسرو منصوریان رئیس انجمن احیا طی این مراسم بیان کرد: انجمن ما ۱۷ سال است که فعالیت می‌کند و ما ۵ خط تلفن داریم که مردم می‌توانند با آن‌ها از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۵ عصر تماس حاصل کنند و به صورت رایگان از خدمات مشاوره و روان‌شناسی و مددکاری ما استفاده کنند.

وی افزود: در طی این چند سال ما در زمینه آسیب‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کردیم. اما متوجه شدیم ۷۳ درصد از مراجعین ما بانوان هستند و بیشترین مساله‌ای که با ما در میان گذاشته می‌شود این است: «من گمان می‌کنم مبتلا به ایدز هستم». در واقع ۳۸ درصد از تماس گیرندگان در مورد ایدز از ما سوال کردند به همین خاطر کم کم بر روی این مساله متمرکز شدیم.

این موسسه آگاهی دادن را مهم‌ترین راه پیشگیری می‌داند و به همین خاطر بصورت رایگاه در مورد ایدز به مددجویان خدمات مختلفی ارائه می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز