خبرگزاری کار ایران

همایش فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۱۶

به منظور تشریح طرح‌های نوآورانه و ابتکاری بنیاد، فناوری اطلاعات و تشریح وضعیت بودجه سال ۹۲ و گزارش اقدامات انجام شده در مورد لایحه بودجه سال ۹۳ همایش فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز به کار کرد.

ایلنا: همایش فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروزشنبه(بیست و سوم آذرماه ۹۲) به منظور بررسی و تشریح برنامه‌های بنیاد آغازشده است و به مدت دو روز ادامه می‌یابد.

به گزازش ایلنا، همایش فصلی مدیران کل استانی و معاونان و مدیران ستاد مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران روزهای شنبه و یکشنبه(بیست و سوم و بیست و چهارم آذرماه سال جاری) به منظور تشریح طرح‌های نوآورانه و ابتکاری بنیاد، فناوری اطلاعات و تشریح وضعیت بودجه سال ۹۲ و گزارش اقدامات انجام شده در مورد لایحه بودجه سال ۹۳ برگزار می‌شود.

سردار انصاری، قائم مقام بنیادشهید در رابطه با این همایش گفت: در زمینه طرح‌های نوآورانه و ابتکاری با بررسی‌های انجام شده و شناسایی پانزده چالش موجود بنیاد، هفت راهبرد اساسی شامل تعمیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای توانمندی ایثارگران، بهره گیری از ظرفیت‌های فکری، ‌ فرهنگی و اجتماعی ایثارگران، ‌ تحول و نوآوری در سازمان و مدیریت، تعامل موثر با دستگاه‌های مختلف و ارتقای سلامت جسمی و روحی ایثارگران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر اساس این راهبرد‌ها برنامه ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت صورت گرفته که معاونان و مدیران مربوطه طرح‌های مربوط به حوزه‌های خود را در گردهمایی مدیران استان‌ها و مدیران ستادی بنیاد مطرح و تشریح خواهند کرد.

انصاری بیشترین برنامه ریزی انجام شده را در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای توانمندی و سلامت ایثارگران عنوان و تاکید کرد: مطالب مربوط به درون سازمان در خصوص تحول و نوآوری در سازمان و مدیریت نیز به وسیله معاونان تشریح خواهند شد و امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران در تراز بالاتری به عنوان یک نهاد فرهنگی قرار بگیرد و به جایگاه بهتری در جامعه دست یابد.

این همایش با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز نخست و حجت الاسلام و المسلمین حسنی در روز دوم همایش آغاز و پس از تشریح برنامه‌ها توسط سردار انصاری قائم مقام بنیاد، هریک از معاونان و مدیران مستقل برنامه‌های حوزه کاری خود را تشریح خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز