خبرگزاری کار ایران

فعالیت پایگاه هوایی هلال احمر در ۱۵ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۶

جمعیتهای هلال‌احمر چند استان هم تقاضای بالگرد کرده‌اند و ما هم در ازای ساخت آشیانه به آن‌ها بالگرد خواهیم داد، در این زمینه به جمعیتهایی که از استانداری استان خود زمین برای آشیانه بالگرد‌ها تامین کرده‌اند، بالگرد داده‌ایم.

ایلنا: رئیس مرکز امداد هوایی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام فعال بودن پایگاه هوایی و آشیانه در ۱۵ استان کشور، گفت: با در نظر گرفتن ۳ بالگردی که در شرکت نوید وجود دارد، هم‌اکنون ۱۷ بالگرد در جمعیت هلال‌احمر کشور فعال است.

به گزارش ایلنا، کاپیتان اسماعیل وحید با اشاره به اینکه در چند استان کشور هم بالگرد‌ها در فرودگاه مستقر شده است، افزود: البته جمعیتهای هلال‌احمر چند استان هم تقاضای بالگرد کرده‌اند و ما هم در ازای ساخت آشیانه به آن‌ها بالگرد خواهیم داد، در این زمینه به جمعیتهایی که از استانداری استان خود زمین برای آشیانه بالگرد‌ها تامین کرده‌اند، بالگرد داده‌ایم.

وی درباره نحوه تقسیم بالگرد‌ها جمعیت هلال‌احمر در استان‌ها توضیح داد: بالگرد‌ها را به شکل منطقه‌ای و ۱۰ روز به ۱۰ روز در استان‌ها تقسیم کرده‌ایم. البته یک بالگرد اضافی را هم به استان گیلان داده‌ایم و منطقه شمال را میان مازندران و گلستان تقسیم کرده و یک بالگرد هر ۱۵ روز در یکی از این استان‌ها موجود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز