خبرگزاری کار ایران

احداثبیمارستان چشم پزشکی در کربلا با مشارکت هلال احمر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۷۲

سند بیمارستان چشم پزشکی در کربلا به نام جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران صادر شده و جواز ساخت آن آماده است و بزودی عملیات عمرانی و ساخت این مرکز آغاز خواهد شد.

ایلنا: جمعیت‌های هلال احمر ایران و عراق در ساخت بیمارستان تخصصی چشم در کربلا مشارکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، " سیدعلی مرعشی "، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در مورد دستاوردهای سفر رئیس جمعیت هلال احمر به عراق با اشاره به اینکه در این سفر گزارشی از عملیات عمرانی مرکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در نجف اشرف به دکتر فرهادی ارائه شد افزود: سند این مرکز درمانی به نام جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران صادر شده و جواز ساخت آن آماده است و بزودی عملیات عمرانی و ساخت این مرکز آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مرکز با ماهیت درمانگاه و اسکان ساخته خواهد شد گفت: طبقات پایین ساختمان برای خدمات درمانی و طبقلت بالایی برای اسکان پزشکان در نظر گرفته شده است.

مرعشی با اشاره به دیدار روسای جمعیتهای هلال احمر ایران و عراق افزود: در این دیدار مقرر شد در خصوص احداثبیمارستان ۵۰ تختخوابی تخصصی چشم در کربلا جمعی از کار‌شناسان عراقی به ایران سفر کرده و از آموزشهای لازم بهره‌مند شوند.

وی به دیدارهای رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان با استاندار کربلا و تولیت عتبه حسینی اشاره کرد و افزود: استاندار کربلا از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر ایران برای زائران تشکر کرد. همچنین شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت عتبه حسینی نیز در خصوص تشکیل مرکز مشترک دارو و تجهیزات پزشکی با دکتر فرهادی دیدار و گفتگو کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز