خبرگزاری کار ایران

عضو هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید:

هفته آینده گزارشی از تحقیق و تفحص در بنیاد شهید ارائه می شود

کد خبر : ۱۳۵۹۱۹

اکنون کمیته‌های تحقیق و تفحص در حال ادامه کار هستند که بدون‌شک این کارگروه‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب فعالیت خود را دنبال می‌کنند.

ایلنا: عضو هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مجلس، گفت: به طور حتم هفته آینده اعضای کمیته تفحص از بنیاد شهید جلسه‌ای برگزار می‌‌کنند تا گزارشی از بررسی‌های انجام شده را ارایه دهند.

به گزارش ایلنا؛ عباس صلاحی، ‌ عضو هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مجلس، در تشریح آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: اکنون کمیته‌های تحقیق و تفحص در حال ادامه کار هستند که بدون‌شک این کارگروه‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب فعالیت خود را دنبال می‌کنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قرار است هفته آینده جلسه‌ای از سوی اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید برگزار شود تا در این راستا گزارشی از بررسی‌های انجام شده، ارایه شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌ افزود: با توجه به اینکه برخی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص در کمیسیون تلفیق مجلس به سر می‌برند بنابراین اجتماع آن‌ها برای تشکیل جلسه تفحص از بنیاد شهید با کمی مشکل مواجه است اما در هرصورت اواخر هفته جاری زمان دقیق جلسه اعضا مشخص خواهد شد.

صلاحی، با یادآوری اخباری مبنی بر متوقف شدن فعالیت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، تاکید کرد: این کار، نه تنها متوقف نشده بلکه با جدیت پیگیری می‌شود؛ ‌ به طور حتم در مسیر حرکت فعالیت اعضا، نیاز به همکاری برخی سازمان‌ها و نهاد‌ها است که همین امر گاهی ادامه فعالیت را با کندی مواجه می‌سازد.

عضو هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بنیاد شهید همکاری خوبی با هیات تفحص کننده دارد، ‌ گفت: مشکلاتی همچون کمبود اعتبارات در اغلب موارد وجود دارد اما این مسایل به گونه‌ای نیست که نتوان آن را رفع کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز