خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

تمام اقلام ضروری کشور تاکنون بدون هیچ مشکلی تامین شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۸۵

امروز همه باید به دولت برای پیشبرد اهداف مد نظر کمک کنند زیرا دولت هم اکنون در شرایط بسیار سختی قرار دارد و هرکس خلاف این مسیر حرکت کند در واقع به دشمنان کمک کرده است.

ایلنا: وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه دولت توانست در این مدت کوتاه در بخش‌های مختلف به ویژه مهار تورم گام‌های موثری بردارد و کاهش چشم گیر تورم در این مدت کوتاه فعالیت دولت یازدهم بیشتر به معجزه شبیه است و خوشبختانه تمام اقلام ضروری کشور تاکنون بدون هیچ مشکلی تامین شده است.

به گزارش ایلنا سید حسن هاشمی گفت: در سال ۹۲ دولت با مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف مواجه بود اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در سالهای آینده مشکلات مردم در بخش‌های مختلف به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

وزیر بهداشت در جمع روستاییان مناطق مختلف شهرستان گناباد از توابع استان خراسان رضوی اظهار داشت: دولت پس از چند ماه از فعالیت خود مصمم است که به تمام تعهداتی که به مردم داشته پایبند باشد و امیدواریم با کمک و مساعدت مردم و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری بتوانیم در مسیر سعادت مردم ایران گام برداریم.

هاشمی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های دولت و مسئولان ارشد کشور و حمایت‌های مقام معظم رهبری در سطح بین المللی به تدریج مشکلات کشور رفع شود و چرخ اقتصاد دوباره فعال شود.

وزیر بهداشت در ادامه تصریح کرد: امروز همه باید به دولت برای پیشبرد اهداف مد نظر کمک کنند زیرا دولت هم اکنون در شرایط بسیار سختی قرار دارد و هرکس خلاف این مسیر حرکت کند در واقع به دشمنان کمک کرده است. البته این حرف به معنای نقد نکردن از دولت نیست بلکه باید در جاهایی که نیازمند کمک هستیم همگان به دولت کمک کنند.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: مشکلات در بخش درمان در سال ۹۲ بسیار زیاد بود که امیدواریم برای سالهای آینده مشکلات را به حداقل برسانیم.

هاشمی در پایان با اشاره به فعالیت بنیاد خیریه نورآوران سلامت در مناطق محروم کشور گفت: این بنیاد حرکت جمعی از پزشکان، خیران، شرکتهای وابسته به تولیدات پزشکی، پرستاران، بهورزان و مدیران قدیمی جهاد سازندگی است که بدون هیچگونه کمک‌های دولتی و با هزینه‌های شخصی خود در بخش چشم پزشکی و دندانپزشکی خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار روستاییان مناطق محروم قرار می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز